کد خبر: 505395
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۷:۱۷
| |

نبی الله باقری‌ها،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

اصلاً فکر نمی‌کردم دربی به پنالتی بکشد/ پرسپولیس همیشگی را ندیدیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط فنی خوب پرسپولیس اصلاً فکر نمی‌کردم بازی به پنالتی بکشد.

اصلاً فکر نمی‌کردم دربی به پنالتی بکشد/ پرسپولیس همیشگی را ندیدیم
کد خبر: 505395
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۷:۱۷

اعتمادآنلاین| نبی‌الله باقری‌ها با ارزیابی فنی بازی پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: از نظر فنی پرسپولیس نیمه اول اصلاً خوب نبود و هر دو تیم در نیمه اول بازی کسل کننده‌ای به نمایش گذاشتند. پرسپولیس در نیمه اول نتوانست بازی همیشگی خودش را انجام دهد. سرخ‌پوشان در حمله کم تعداد بودند. اما با شروع نیمه دوم کم کم بازی بهتر شد و دو تیم با تعویض‌هایی که انجام دادند توانستند موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. پرسپولیس هم چند تا موقعیت خوب داشت که متاسفانه نتوانستند خوب استفاده کنند.

به گزارش میزان، وی افزود: به نظرم اگر هر کدام از موقعیت‌هایی که از طرف دو تا تیم رو دروازه‌ها خلق شد تبدیل به گل می‌شد بازی در90 دقیقه تمام و ممکن بود به نفع استقلال یا پرسپولیس بازی به اتمام برسد. ما پرسپولیس شاداب و تیمی که در بازی‌های قبل متنوع حمله می‌کرد را ندیدیم. به نظرم حساسیت بالا بازی و حذفی بودن بازی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. باشگاه و کادر فنی پرسپولیس باید سریعاً روی ریکاوری بازیکنان کار کنند و آنها را آماده بازی‌های باقی مانده لیگ کنند چرا که تیم هنوز در لیگ شانس اول قهرمانی هست.

باقری‌ها پیرامون ضیافت پنالتی‌ها تصریح کرد: با توجه به شرایط فنی خوب پرسپولیس اصلاً فکر نمی‌کردم بازی به پنالتی بکشد. اما یادمان نرود دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها