نازنین مُلایی،ملی‌پوش قایقرانی زنان ایران:

امیدوارم آغازگر موفقیت کاروان ورزشی در توکیو باشم

ملی‌پوش قایقرانی زنان ایران با اشاره به رقابت‌های سخت در المپیک توکیو گفت: قرعه نخستین رقابت کاوران ورزشی ایران در ژاپن به نام من است و امیدوارم نتیجه خوبی را ثبت کنم و آغازگر موفقیت کاروان ایران باشم.

امیدوارم آغازگر موفقیت کاروان ورزشی در توکیو باشم
کد خبر: 505419
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «نازنین ملایی» با اشاره به‌ سختی‌های رسیدن به المپیک توکیو اظهار داشت: سال متفاوتی از تمام سال‌های ورزشی را پشت سر گذاشتم. شیوع ویروس کرونا در حدود 10 ماه تمام تمرینات را مختل کرد و مجبور بودیم به‌ صورت انفرادی و مجازی زیر نظر مربیان تمرین داشته باشیم. کار راحتی نبود اما باتدبیر فدراسیون و کادر فنی بر مشکلات غلبه کردیم. همچنین برای اعزام به خارج از کشور شرایط مانند گذشته نبود و سخت‌گیری‌های زیادی انجام شد. این شرایطی بود که پیش از کسب سهمیه داشتم. البته تمام ورزشکاران ایران این شرایط سخت را تجربه کردند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: به همراه بهمن نصیری در مسابقات گزینشی المپیک توانستم سهمیه را کسب کنم و باید یک نفر از ما راهی سرزمین آفتاب می‌شد که باتدبیر فدراسیون و کناره‌گیری نصیری قرعه به نام من افتاد. امیدوارم که نماینده شایسته‌ای برای قایقرانی و زنان ایران در توکیو باشم. اکنون نیز مراحل آماده‌سازی را سپری خواهم کرد و زیر نظر کادر فنی تمرینات فشرده‌ای را داریم.

ملایی یادآور شد: تمرینات فشرده و مستمر یکی از برنامه‌های ما برای موفقیت در المپیک است اما مشکلی که پیش روی من وجود دارد مسافت کوتاه پیست قایقرانی است. پیست استاندارد قایقرانی در توکیو 2 کیلومتر است اما پیست دریاچه ورزشگاه آزادی تهران تنها یک کیلومتر طول دارد. این موجب شده تا آن‌گونه که باید تمریناتم مفید نباشد یا تلاش بیش از حد معمول داشته باشم. باید برای یک پیست استاندارد به کشورهای دیگر اعزام می‌شدم اما شیوع و فراگیری ویروس کرونا این اجازه را نداد.

تنها المپین قایقرانی ایران افزود: شنبه شب به توکیو اعزام می‌شوم و 5 روز در آنجا فرصت است که تمریناتم را در پیست‌های بین‌المللی انجام دهم. البته این تمرینات سبک است و نمی‌شود سنگین کار کرد.

ملایی نخستین ورزشکاری از کاروان ایران است که در توکیو به رقابت خواهد پرداخت. او در این زمینه گفت: تمام تلاش را خواهم کرد که شروع موفقی برای کاروان ایران داشته باشم.

بازی‌های المپیک توکیو از دوم تا هفدهم مردادماه در شهر توکیو برگزار خواهد شد و ایران با 66 ورزشکار در این دوره از بازی‌ها حضور دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها