رئال جای «واران» هیچ بازیکنی نمی‌خرد / مدافعان فصل آینده مادرید را بشناسید

با اینکه واران در یک قدمی انتقال به منچستریونایتد قرار دارد، باشگاه رئال مادرید نمی خواهد برای خرید یک مدافع دیگر تلاش کند.

رئال جای «واران» هیچ بازیکنی نمی‌خرد / مدافعان فصل آینده مادرید را بشناسید
کد خبر: 505450
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بسیاری از رسانه های اروپایی از توافق رئال و منچستریونایتد بر سر «رافائل واران» خبر می دهند. بازیکنی که خودش نیز علاقه دارد در لیگ برتر انگلیس توپ بزند و پس از 10 سال از جمع کهکشانی ها جدا شود.

به گزارش فارس، به گفته فابریزو رومانو قرارداد مدافع فرانسوی با منچستریونایتد 5 ساله و با ارزش 50 میلیون یورو خواهد بود و در روزهای آتی این انتقال نهایی خواهد شد.

مارکا نوشت که رئال برای جانشینی رافائل واران هیچ تصمیمی برای خرید بازیکن دیگر ندارد. این تیم که سرخیو راموس را نیز در این تابستان از دست داد، می خواهد با همین تعداد مدافعان، فصل را آغاز کند.

این تابستان، رئال مادرید به صورت رایگان «دیوید آلابا» را از بایرن مونیخ خریداری کرد و انتظار می رود آنچلوتی در کنار او «ادر میلیتائو» را قرار دهد تا زوج اصلی مادرید در خط دفاع و در فصل 2021-2022 شکل گیرد.

جالب اینجاست که رئال مادرید در تیم بزرگسالان خود تنها ناچو را به عنوان دفاع مرکزی دارد و اگر جای واران بازیکنی را خریداری نکند باید در صورت مصدوم شدن مدافعان خود، باید از آکادمی بازیکن بیاورد. اتفاقی که فصل گذشته برای زیدان زیاد رخ داد. «ویکتور چوست» و «میگل گوتیارز» در فصل قبل از کاستیا به ترکیب رئال رسیدند و در 3-4 بازی برای تیم اصلی بازی کردند.

انتظار می رود در صورت عدم خرید جانشین برای واران، چوست به ترکیب اصلی مادرید اضافه شود و بیشتر در ترکیب آنچلوتی قرار گیرد.

کارواخال، اودریوزولا، مندی و مارسلو بازیکنانی هستند که در دفاع های کناری برای مادرید در فصل آینده توپ خواهند زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها