کد خبر: 505606
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۰۷:۲۰:۰۰
| |

۵روز تا المپیک توکیو

نیما عالمیان در آستانه المپیک توکیو:اعتماد به نفس خوبی دارم/حق نوشاد بود که در این بازیها باشد

پینگ پنگ باز المپیکی ایران گفت: با توجه به اینکه در لیگ فرانسه توانستم بازیکنانی که جلوتر از من بودند را شکست دهم، اعتماد به نفس خوبی برای حضور در المپیک دارم. 

نیما عالمیان در آستانه المپیک توکیو:اعتماد به نفس خوبی دارم/حق نوشاد بود که در این بازیها باشد
کد خبر: 505606
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۰۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نیما عالمیان درباره شرایط خود برای حضور در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: اردوهایی در مجارستان و سوئد داشتیم که تقریبا عالی بود از نظر خودم 90 درصد آماده ام مهم روز مسابقه است که بهترین بازی خود را ارائه کنم.

بخ گزارش ایسنا، او ادامه داد: از المپیک ریو تجربیاتی به دست آوردم و بعد از المپیک در مسابقات مختلفی حضور داشتم و در لیگ فرانسه شرکت کردم. چهار سال در لیگ فرانسه بازی کردم و توانستم جزو پنج بازیکن برتر لیگ فرانسه باشم و اعتماد به نفسم خوب است. بازیکنانی که از من جلوتر بودند را توانستم شکست بدهم و حالا باید دید روز مسابقه چه چیزی پیش می آید امیدوارم روز خوب من باشد.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که شرایطی که برادرش به المپیک نرسید او توانست سهمیه بگیرد و چقدر از فرصتی که به آورده است، استفاده می کند؟ تاکید کرد: واقعا حق نوشاد بود که در این المپیک شرکت کند و حضورش می توانست دلگرمی برای مردم باشد چون او یک نابغه است. او در بازی های آسیایی مدال گرفت بنابراین این توانایی داشت که سهمیه بگیرد و حتی به مدال هم برسد چون از نوشاد هیچ کاری بعید نیست. اما دست روزگار این اجازه را ندارد و تغییراتی در توزیع سهمیه پیش آمد و اگر میکس دوبل نبود نوشاد می توانست به المپیک برسد. من هم تلاش می کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

عالمیان در مورد راهنمایی های نوشاد به او برای حضور موفق در دومین المپیکش گفت: نوشاد همیشه مشوق من بوده است و من توسط نوشاد به اینجا رسیدم. ما همیشه در مورد مسائل مختلف صحبت می کنیم و قبل از روز مسابقه ام در المپیک هم حتما با من تماس می گیرد و صحبت می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها