کد خبر: 505693
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

المپیک توکیو:

علاقه عجیب یک ژاپنی به المپیک/هزینه 40 هزار دلاری برای تهیه بلیت

یک شهروند ژاپنی به خاطر علاقه زیادی که به المپیک دارد برای بلیت بازی‌های توکیو 40 هزار دلار هزینه کرد.

علاقه عجیب یک ژاپنی به المپیک/هزینه 40 هزار دلاری برای تهیه بلیت
کد خبر: 505693
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کازونوری تاکیشیما در طول 15 سال گذشته در جهان برای حضور در بازی‌های المپیک در سفر بوده است، بنابراین تماشای این رویداد در شهر زادگاهش یعنی توکیو یک رویا بود اما این رویا با ممنوعیت حضور تماشاگران در المپیک بر باد رفت.

به گزارش فارس، این تماشاگر ژاپنی نزدیک به 40 هزار دلار به اندازه 197 عدد بلیت برای خود و دوستانش تهیه کرده بود تا بتواند بیشترین رویدادهای بازی‌های المپیک توکیو را تماشا کند.

تاکیشیما در این باره گفت: من آنقدر علاقه زیادی به بازی‌های المپیک داشتم که حتی اگر بازی بسیار سخت و چالش برانگیزی بود، از روند خرید بلیت لذت بردم.

این تاجر 45 ساله که در زمینه املاک و مستغلات کار می‌کند اگر همه رویدادهای رزرو شده را تماشا می‌کرد، می‌توانست رکورد جهانی گینس را برای حضور در مسابقات المپیک بشکند. او اکنون هزینه پرداخت شده برای بلیت های خریداری شده را پس می‌گیرد.

تاکیشیما گفت: حالا تنها چیزی که دارم غم است. هر وقت به بلیت ها نگاه می‌کنم، گریه می‌کنم. من الان فقط غمگین هستم.

عشق و علاقه تاکیشیما به بازی‌های المپیک از سال 2005 زمانی که او برای اولین بار مسابقه اسکیت را دید آعاز شد. او بلافاصله بلیت‌های بازی‌های المپیک 2006 تورینو در ایتالیا را خریداری کرد.

این شهروند ژاپنی گفت: وقتی اشک شادی ورزشکاران را هنگام کسب مدال یا اشک ناامیدی آنها را در از دست دادن مدال می‌بینم، این موضوع باعث می‌شود من بیشتر کار کنم و بیشتر به المپیک بروم.

وی درباره عدم حضور تماشاگران در المپیک توکیو، خاطرنشان کرد: این ورزشکاران بیشترین آسیب را از عدم پشتیبانی در جایگاه خواهند دید. این ضرر بزرگی است که خانواده شما نمی‌توانند به المپیک بیایند، بنابراین امیدوارم همه حداقل جلوی تلویزیون آنها را تشویق کنند.

بازیهای المپیک توکیو از اول مرداد آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها