کد خبر: 505800
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۴:۵۱:۵۲
| |

قطر؟ حیف شماست آقای قائدی!

طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی در مورد جدایی مهدی قائدی از استقلال مطرح شده است. عمده حرف و حدیث‌ها حول این بود که با حضور آندرا استراماچونی در الغرافه این بازیکن نیز به مربی سابقش خواهد پیوست، اما الغرافه لیست خریدهای خارجی‌اش را منتشر کرد که بین آنها اثری از قائدی نبود.

قطر؟ حیف شماست آقای قائدی!
کد خبر: 505800
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۴:۵۱:۵۲

اعتمادآنلاین| با این حال انگار کابوس لیگ ستارگان قطر قرار نیست دست از سر استقلال بردارد. حالا چند روزی هست که از الدوحیل به‌عنوان مشتری جدید مهاجم استقلال یاد می‌شود.

به گزارش دینای اقتصاد، در همین راستا دیروز روزنامه الوطن قطر طی گزارشی، احتمال وقوع این انتقال را بالا ارزیابی کرد. در بخشی از گزارش این رسانه آمده است: «الدوحیل در بخش بازیکنان خارجی‌اش میشل اولونگا (کنیا) و ادمیلسون جونیور (بلژیک) را حفظ کرد و نام تائه‌هی، بازیکن کره‌ای نیز پس از پایان دوره قرضی بازی در السد به این تیم بازگشت.

فرجانی‌ساسی نیز به‌عنوان بازیکن عربی جایگزین مهدی بن‌عطیه در فهرست الدوحیل می‌شود. به این ترتیب تنها یک جای خالی در فهرست لژیونرهای الدوحیل باقی می‌ماند که انتظار می‌رود این بازیکن مهدی قائدی، عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران باشد.» الوطن در ادامه در مورد قائدی نوشته: «او یک بازیکن برجسته و نوظهور است که از سال 2017 در ترکیب تیم استقلال ایران بازی می‌کند.» شایعه حضور قائدی در تیم‌های قطری در حالی مطرح می‌شود که او استعداد بسیار زیادی دارد و در شمار تکنیکی‌ترین ستاره‌های سالیان اخیر فوتبال ایران دسته‌بندی می‌شود. برای او در این سن و سال، حضور در فوتبال قطر بسیار زود است. اگر بنا به جدایی از استقلال باشد، قائدی باید راهی یک تیم اروپایی شود و بخت خودش را برای تبدیل‌شدن به یک ستاره بین‌المللی بیازماید. این همان راهی است که همشهری او مهدی طارمی رفت و موفق شد. تازه قائدی بسیار جوان‌تر است و جای بیشتری برای پیشرفت دارد. پول قطری‌ها همیشه هست، اما شاید از دل حضور در اروپا، درخششی ماندگار و نامی پرآوازه بیرون بیاید. در هر صورت قائدی دو سال دیگر با استقلال قرار‌داد دارد و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها