پیام مجرد، فعال سیاسی اصلاح طلب:

زمانی که به قدرت می رسیم، ارتباطات خود را با بدنه مردم حفظ نمی‌کنیم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: زمانی که به قدرت می رسیم، ارتباطات خود را با بدنه مردم حفظ نمی کنیم و یک مقداری از مردم دور می شویم و زمانی که در قدرت نیستیم، این ارتباط نزدیک تر می شود که این اشتباه است.

زمانی که به قدرت می رسیم، ارتباطات خود را با بدنه مردم حفظ نمی‌کنیم
کد خبر: 505922
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| پیام مجرد، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص چالش های پسا انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار کرد: اولین نکته این است که قدرت در بازه های زمانی مختلف در دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب تقسیم شده است. یک زمانی بخش اعظم قدرت در دست اصولگرایان و یک زمانی دست اصلاح طلبان بوده و یک زمانی هم، هر دو جریان سیاسی حضور فعالی داشته اند. این اتفاق درست نیست که چون آقای روحانی که مرتبط با جریان اعتدالی یا جریان اصلاح طلب بود از قدرت حذف شده یعنی جریان سیاسی اصلاح طلب حذف شده است.

به گزارش برنا، او افزود: اتفاقاتی که در ایام انتخابات افتاد و انتقادات مردم نسبت به عملکرد دولت منجر به پیروزی رئیسی شد. اولین موضوعی که اصلاح طلبان باید به آن فکر کنند چرایی این اتفاق است که چرا اصلاح طلبانی که می توانستند، همیشه همراه و همگام مردم باشند و در بسیاری از بزنگاه های مختلف تاریخی، در کنار مردم بودند چرا الان مردم آن میزان علاقه و نزدیکی که به بسیاری از چهره ها و شخصیت های اصلاح طلب داشتند را ندارند.

مجرد ادامه داد: متاسفانه در داخل جریان های سیاسی یک سری از موضوعات روتین شده است و زمانی که به قدرت می رسیم، ارتباطات خود را با بدنه مردم حفظ نمی کنیم و یک مقداری از مردم دور می شویم و زمانی که در قدرت نیستیم، این ارتباط نزدیک تر می شود که این اشتباه است. همین مسائل است که مردم را از جریان اصلاح طلبی دور می کند، من اصلاح طلب هستم زمانی که من از مردم روی می گردانم این اتفاقات برای من می افتد. احزاب، جریان ها و تشکل های سیاسی و جریان اصلاح طلب همین الان هم می توانند پویایی داشته باشند اما به چه شرطی؟ به شرط اینکه بگویند من نیاز به حضور در قدرت ندارم، من تشکل سیاسی دارم که در چارچوب جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است و این تشکل سیاسی می تواند رابط بین مردم و و سه قوه باشد. تشکل های سیاسی باید چنین کاری انجام بدهند.

مجرد عنوان کرد: اگر من بتوانم از احزابم به عنوان کاتالیزور و بهتر کردن رابطه مردم با نظام وحاکمیت استفاده کنم قطعا می توانم به تشکیلات خودم هم بهتر برسم و فضاهای حزبی و فضاهای جریانی خود را بیشتر پرورش بدهم و این باعث پیروزی جریان های سیاسی می شود و زمانی که از قدرت جدا می شوم باید خدا را شاکر باشم و به سمت مردم بروم.

او متذکر شد: متاسفانه دو جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا فقط در زمان انتخابات فعالیت می کنند و همین موضوع است که ما را از مردم دور می کند. اگر شورای عالی اصلاح طلبانی که در قدیم وجود داشت که خروجی آن سال 94، مجلس و سال 96، شورای پنجم بود و فعالیت مستمری داشت این شورای عالی با فراکسیون امید ارتباط خوبی برقرار می کرد و برنامه می داد و پیگیری می کرد شرایط در حال حاضر بهتر بود. ما زمان انتخابات کلی برنامه می دهیم و یکسری افراد چه انسان های مطرح و چه انسان های گمنام را آماده می کنیم و آنها را به پارلمان محلی شورای شهر و مجلس شورای اسلامی می فرستیم و بعد این آقایان را رها می کنیم.

عضو شورای حزب اسلامی کار تاکید کرد: این آقایان نمی توانند به خاستگاه ها و آن برنامه هایی که جریان سیاسی در ایام انتخابات اعلام کرده عمل کنند و بعد مردم قهر می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها