اولین آلبوم همایون پس از سیاوش

همکاری دوباره همایون شجریان و فردین خلعتبری برای انتشار آلبوم موسیقی در این روزها می‌تواند برای دوستداران موسیقی بهترین خبر باشد.

اولین آلبوم همایون پس از سیاوش
کد خبر: 506115
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۷:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| همکاری دوباره همایون شجریان و فردین خلعتبری برای انتشار آلبوم موسیقی در این روزها می‌تواند برای دوستداران موسیقی بهترین خبر باشد.

به گزارش روزنامه همشهری، بخش‌هایی از پروژه در حال ضبط است، اما ویروس کرونا باعث شده تأخیری در برنامه‌های این اتفاق هنری بیفتد.


در این پروژه به مدیریت هنری رضا موسوی، رامین صدیقی، مدیر نشر موسیقی «هرمس» به‌عنوان مشاور تهیه‌کننده در تازه‌ترین پروژه موسیقایی همایون شجریان و فردین خلعتبری حضور پیدا کرده است.


رضا موسوی، طراح و کارگردان هنری و مدیر هنری این پروژه به ما می‌گوید: «کرونا باعث شده یک مقدار تأخیر در روند کار ایجاد شود و البته همین تأخیر هم باعث شده زمانی برای شجریان و خلعتبری مهیا شود که به شکل مستمر روی آلبوم کار کنند و با توجه به حساسیت و ویژگی‌های کار و همچنین وسواس کاری که دوهنرمند عزیز دارند هر روز برای بهتر شدن آلبوم تصمیم‌های جدیدی بگیرند.»

وی در ادامه توضیح می‌دهد: «خلعتبری در پروژه جدید قرار نیست به سمت آلبوم قبلی‌اش «امشب کنار غزل‌های من بخواب» برود و این پروژه هنری جدید ساختار و فرمت متفاوتی خواهد داشت تا هم خودش و هم شجریان را قانع کند.»

موسوی درباره قطعات ساخته شده نیز توضیح می‌دهد: «قطعات ساخته‌شده 8قطعه موسیقی خواهد بود که به‌صورت ماکت تا‌کنون اجرا شده است.»

پیش از این نیز خلعتبری عنوان کرده بود: «موضوع تولید این پروژه از سال گذشته براساس گفت‌وگوها و همفکری‌های انجام‌شده با همایون شجریان برای ارائه یک اثر جدید و طبیعتا با رویکرد متمایز مطرح شده و هم‌اکنون نیز در دست پیش‌تولید قرار گرفته است.

البته مهم‌ترین وجه تمایز این اثر بخش بین‌المللی آن خواهد بود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در مرداد‌ماه1400 منتشر شود.» اما با توجه به پروسه تولید کار به‌نظر این مجموعه در نیمه دوم سال منتشر می‌شود و اگر زودتر انتشار پیدا کند، شاید به‌صورت تک‌آهنگ باشد.

فردین خلعتبری و همایون شجریان طی سال‌های اخیر آثار متعددی را در قالب آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اند که آخرین آن سال1398 به شکل آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» براساس اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی منتشر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها