کد خبر: 506198
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۰:۳۹:۵۶
| |

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکز حزب کارگزاران سازندگی:

در مدیریت شهری نباید بر افراد و چهره‌ها متمرکز شد

یک عضو شورای مرکز حزب کارگزاران سازندگی گفت: در بحث مدیریت شهری ما نباید چندان بر افراد و چهره‌ها متمرکز شویم. شهردار ابتدا باید فهم درستی از معضلات و مشکلات شهری داشته باشد.

در مدیریت شهری نباید بر افراد و چهره‌ها متمرکز شد
کد خبر: 506198
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۰:۳۹:۵۶

اعتمادآنلاین| محمد عطریانفر، عضو شورای مرکز حزب کارگزاران سازندگی گفت: منتخبان شورای ششم شهر. تهران باید فردی را برای سکان‌داری کلان‌شهر تهران انتخاب کنند که با شناخت درستی از معضلات و مشکلات شهری بتواند پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد.


به گزارش مدارا، این فعال سیاسی با بیان اینکه منتخبان وظیفه سنگینی در رابطه با شهردار آینده پایتخت بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت شهری ما نباید چندان بر افراد و چهره‌ها متمرکز شویم. شهردار ابتدا باید فهم درستی از معضلات و مشکلات شهری داشته باشد. بنابراین در وهله نخست اعضای شورای شهر باید نیازهای مدیریت شهری احصا کرده و در قبال این جمع بندی بگویند چه کسانی می توانند این ماموریت و تکالیف را به خوبی ایفا کنند.

عطریانفر خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر ششم باید افراد واجد صلاحیت را انتخاب کنند. اگر ذهن اعضا فقط معطوف به افراد شود دچار یک مسیر باطل می‌شوند که راه به جایی نمی‌برند. توصیه می‌کنیم که اعضای شورای شهر ششم خودشان را اسیر افراد نکنند و به دنبال اسامی نباشند و یا اینکه بخواهند به کسی سهم بدهند. این شورا همسو با دولت است بنابراین به گونه‌ای نشود که شهرداری محل سرریز افرادی باشد که در کابینه به کار گرفته نشدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها