کد خبر: 506210
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۱:۱۶:۰۰
| |

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

تقاضا برای خرید بلیت بالا رفت/ هیچ پرواز فوق العاده‌ای برقرار نمی‌کنیم

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در تعطیلات یک هفته‌ای با افزایش تقاضا برای خرید بلیت، هیچ پرواز فوق العاده‌ای نخواهیم داشت.

تقاضا برای خرید بلیت بالا رفت/ هیچ پرواز فوق العاده‌ای برقرار نمی‌کنیم
کد خبر: 506210
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد ذیبخش درباره وضعیت پروازها با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای و عید قربان اظهار داشت: هیچ تغییری در برنامه پروازها نخواهیم داشت و پروازها طبق برنامه انجام می‌شوند.

وی ادامه داد: محدودیتی برای جابه جایی مسافران با حمل و نقل عمومی و پروازها اعمال و اعلام نشده و با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای استان تهران و البرز و همچنین عید قربان، تقاضا برای خرید بلیت افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: هر چند تقاضا برای خرید بلیت بالا رفته اما هیچ پرواز فوق‌العاده‌ای نخواهیم داشت و ناوگانی به پروازهای روتین اضافه نمی‌شود.

ذیبخش با اشاره به ادامه اجرای پروتکل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در سفرهای هوایی گفت: پروتکل پذیرش مسافر با 60 درصد ظرفیت هواپیما ادامه دارد و با ایرلاین‌های خاطی در اجرای این دستورالعمل‌ها برخورد شده و می‌شود.

وی افزود: همچنان فروش بلیت به مسافران بنا بر اطلاعات و داده‌های سامانه متصل به وزارت بهداشت است و مسافران از نظر سلامت دو بار (یک بار هنگام فروش بلیت و یک بار هم در فرودگاه) غربالگری می‌شوند تا جلوی ورود مسافران مبتلا به کرونا به پروازها گرفته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها