کد خبر: 506237
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

محمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

رئیس قوه قضائیه در نشست رسانه‌ای با سعه‌صدر صحبت حاضران را شنید

مدیر مسؤل روزنامه اطلاعات گفت: رئیس قوه قضائیه با سعه‌صدر صحبت حاضران در نشست را گوش کرد، جمع‌بندی خوب، خروجی نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با اصحاب رسانه بود تا ان‌شاءالله در آینده ارتباط خوب و موفقی با اصحاب رسانه داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه در نشست رسانه‌ای با سعه‌صدر صحبت حاضران را شنید
کد خبر: 506237
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمود دعایی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، با اشاره به نشست رئیس قوه قضائیه با اصحاب و نخبگان رسانه کشور، این نشست را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: وی به موقع و سر وقت در این نشست حضور پیدا کرد و حاضران صادقانه، صمیمانه و آزادانه درد دل و صحبت خود را با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای مطرح کردند.

مدیر مسؤل روزنامه اطلاعات افزود: رئیس قوه قضائیه با سعه‌صدر صحبت حاضران در نشست را گوش کرد، جمع‌بندی خوب، خروجی نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با اصحاب رسانه بود تا ان‌شاءالله در آینده ارتباط خوب و موفقی با اصحاب رسانه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای ذخیره ارجمندی از بنیانگذاران خیلی صادق و نازنین قوه قضائیه، شهیدان آیت‌الله بهشتی و قدوسی است، تصریح کرد: وی هم مثل آن نازنینان در مسیر تعادل در حال حرکت است و عنصری بی‌طرف، خیرخواه و قابل احترام است.

مدیرمسؤل روزنامه اطلاعات با اشاره به اینکه امید آینده بهتر قوه قضائیه در بحث ارتباطات این قوه با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی‌اژه‌ای داریم، اضافه کرد: ایشان در کنار آیت‌الله رئیسی چشم‌انداز خوبی را در قوه قضائیه ارائه دادند و مایه افتخار و امید جامعه است.

دعایی اظهار داشت: آقای محسنی‌اژه‌ای تجربیات ذی‌قیمتی از حضور در قوه قضائیه و سوابق روشنی در امور قضائی و ارتباطی دارد و با این پشتوانه آینده درخشانی در پیش رو خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها