کد خبر: 506375
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۰۹:۵۰:۱۶
| |

کشتی نوجوانان جهان- مجارستان؛

دو شانس طلا برای آزادکاران اوزان دوم ایران

در پایان دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان که در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، دو نماینده از کشورمان به فینال رسیدند.

دو شانس طلا برای آزادکاران اوزان دوم ایران
کد خبر: 506375
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۰۹:۵۰:۱۶

اعتمادآنلاین| پیکارهای مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان شب گذشته به پایان رسید که علی خرم دل در وزن 51 کیلوگرم و سید حسن اسماعیل نژاد در وزن 71 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش مهر، همچنین محمدرضا شاکری نیز باید در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد

بر این اساس نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم حسین احمدی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مغلوب رحمان اف آلان از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، احمدی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 51 کیلوگرم علی خرم دل در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آدریان سیکورا از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل المان ممدوف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. خرم دل در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر چیراگ از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار نودیربک جومانازاروف از ازبکستان است.

در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول مقابل دالگات عبدالکادیروف از روسیه با نتیجه 7 بر 6 به برتری دست یافت وی در دور دوم مقابل سینگ جاسکاران از هند با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، شاکری به گروه بازنده‌ها رفت.

وی ابتدا در این گروه به مصاف گابریل اوجوگ از مولداوی می‌رود و در صورت گذر از این حریف در مرحله بعد با گئورگی آبولاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل عبدالرحمن ابراهیم اف از آذربایجان قرار بگیرد.

به گزارش سایت فدراسیون کشتی، در وزن 71 کیلوگرم سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 از سد گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر تچاریس کوگیومتسید از یونان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اسماعیل نژاد در این مرحله رائول کاسو از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله یرخان بکسلطان اف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار احمد موسایف از روسیه است.

در وزن 92 کیلوگرم ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب گئورگین تریپون از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، یاراحمدی حذف شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها