کد خبر: 506422
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۲:۰۶:۳۸
| |

پیروزی میدانی جدید ارتش یمن در جبهه البیضاء

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه پیروزی‌های خود در جبهه البیضاء در مرکز یمن موفق شدند بخش‌های وسیعی از یک شهر دیگر را به کنترل خود درآورند.

پیروزی میدانی جدید ارتش یمن در جبهه البیضاء
کد خبر: 506422
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۲:۰۶:۳۸

اعتمادآنلاین| ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جدیدترین پیروزی میدانی خود در جبهه «البیضاء» در مرکز یمن موفق شدند بر بخش‌های وسیعی از شهر «ناطع» مسلط شوند.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش «روسیا الیوم»، ارتش یمن پس از کنترل بخش‌های وسیعی از ناطع به منطقه «بیحان» متعلق به استان «شبوه» در جنوب یمن نزدیک شدند.

از سوی دیگر، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ضمن اشاره به پیشروی سریع نیروهای یمنی در شهرهای «نعمان» و البیضاء از به غنیمت گرفتن سلاح‌ و امول بسیار طی نبردها در این جبهه طی ساعات گذشته خبر داد.

بر اساس گزارش «الخبر الیمنی»، العزی به تمسخر از «مزدوران» خواست که از ائتلاف متجاوز درخواست سلاح و پول بیشتری کنند زیرا باعث خوشحالی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن می‌شود.

حسین العزی افزود، جزئیات مربوط به این غنایم هنگفت جنگی متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیروزی‌های ارتش یمن در جبهه‌های مختلف را تبریک گفت.

بر اساس گزارش «المسیره»، وی تصریح کرد، پیروزی و ایستادگی رزمندگان یمنی در جبهه‌های مختلف، برنامه‌های ائتلاف متجاوز برای ضربه زدن به امنیت، ثبات و وحدت یمن را نقش بر آب کرد.

هتفه گذشته، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره عملیات اخیر ارتش این کشور در استان البیضاء معروف به «النصر المبین» جزئیاتی ارائه کرد.

طی روزهای گذشته، القاعده با صدور بیانیه‌ای اعتراف کرد، در جنگ در البیضاء در کنار ائتلاف سعودی علیه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی جنگیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها