کد خبر: 506598
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۱۳:۲۹:۰۰
| |

فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

68 بیمار جدید کرونایی طی 24 ساعت گذشته در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در 24 ساعت گذشته با پذیرش 68 بیمار جدید و ترخیص 40 بیمار کرونایی با حال عمومی مساعد ، بستری کل بیماران کرونایی به 496 نفر رسید و 37 نفر هم با حال عمومی نامساعد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

68 بیمار جدید کرونایی طی 24 ساعت گذشته در بابل
کد خبر: 506598
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۱۳:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل روز پنجشنبه گفت: تاخت و تاز بیماری کووید 19 در بابل همچنان در مدار افزایشی است و در 24 ساعت گذشته 68 بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: اگر مردم به این باور نرسند که با کمک و همکاری آنها ما می توانیم روند افزایشی جهشی فعلی را کنترل کنیم ، آمارهای بستری به مراتب بیشتر خواهد شد.

وی بیان داشت: کادر درمانی با تمام وجود وظایف خود را انجام می دهند و بیش از 17 ماه شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکید کرد: انتظار می رود شهروندان هم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پرهیز جدی از شرکت در دورهمی ها که انجام آن نوعی قدرشناسی از کادر درمانی است، رعایت کنند و به طور یقین می توان روند جهشی گسترش ویروس کووید 19 را مهار کنیم.

جلالی افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی بابل و فعال کردن تمامی خانه بهداشت روستاها ، ظرفیت تزریق واکسن کرونا در بابل به بیش از 3 هزار و 500 دز در روز رسیده است.

وی اظهار داشت: تاکنون 83 هزار و 805 دز واکسن کرونا به گروه های هدف در بابل تزریق شده است که از این تعداد 6 هزار دز واکسن ایران کوبا بوده است.

وی ادامه داد: مطمئن ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 رعایت پروتکل های بهداشتی است و شهروندان این عامل را به صورت جدی مد نظر قرار دهند.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی بابل در 24 ساعت گذشته با پذیرش 68 بیمار جدید و ترخیص 40 بیمار کرونایی با حال عمومی مساعد ، بستری کل بیماران کرونایی به 496 نفر رسید و 37 نفر هم با حال عمومی نامساعد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها