جلسه فوری کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف دروازه‌بان پرسپولیس

پرسپولیس در حالی خود را برای دو دیدار باقیمانده مقابل تراکتور تبریز و پیکان تهران آماده می‌کند که حاشیه‌های به وجود آمده برای دروازه‌بان سرخپوشان، نگرانی‌هایی را برای تیم یحیی گل محمدی به وجود آورده است.

جلسه فوری کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف دروازه‌بان پرسپولیس
کد خبر: 506691
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه پنج بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید تا همچنان به صدر جدول تکیه داده و تنها دو دیدار تا کسب قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر فاصله داشته باشد.

به گزارش مهر، پرسپولیس در حالی خود را برای دو دیدار باقیمانده مقابل تراکتور تبریز و پیکان تهران آماده می‌کند که حاشیه‌های به وجود آمده برای دروازه‌بان سرخپوشان، نگرانی‌هایی را برای تیم یحیی گل محمدی به وجود آورده است.

حامد لک در جریان بازی با ماشین سازی تبریز با توپ جمع کن پشت دروازه درگیری لفظی پیدا کرد؛ توپ جمع کنی که قبل از توهین‌ حامد لک هم الفاظی علیه دروازه بان پرسپولیس به کار برد و با روشن گذاشتن دوربین تلفن همراهش از واکنش زننده او فیلمبرداری کرد.

این اتفاق مقابل چشمان افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس افتاد اما او هیچ اقدامی برای جلوگیری از حاشیه به وجود آمده نکرد تا دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه محرومیت در بازی با تراکتور قرار بگیرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد در صورت امکان جلسه‌ای فوری را قبل از بازی با تراکتور در خصوص تخلف حامد لک تشکیل دهد تا در صورت احراز تخلف از سوی وی رأی به محرومیت او از حداقل یک بازی بدهد.

پرسپولیس در مهم‌ترین دیدارهای پایانی خود در حالی با احتمال محرومیت دروازه‌بان موفق خود روبرو می‌شود که بوژیدار رادوشوویچ را پس از دو ماه غیبت در تمرینات تیم در اختیار دارد اما باید دید او شرایط جسمانی قابل قبولی برای این دیدار دارد یا این اتفاق احتمالی باعث می‌شود تا جام از دستان پرسپولیس بلغزد و در آغوش سپاهان اصفهان که تنها دو امتیاز با سرخ‌ها فاصله دارد بیفتد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها