کد خبر: 506730
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۱:۵۳:۵۰
| |

لاوروف، وزیر خارجه روسیه:

غرب در تلاش برای بی ثبات کردن روسیه در آستانه انتخابات است

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: غرب با طرح اتهامات اثبات نشده در موضوع ناوالنی و دیگر موضوعات علیه روسیه به دنبال متزلزل کردن ثبات سیاست داخلی در کشور در آستانه انتخابات است.

غرب در تلاش برای بی ثبات کردن روسیه در آستانه انتخابات است
کد خبر: 506730
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۱:۵۳:۵۰

اعتمادآنلاین| لاوروف روز جمعه گفت: غرب تلاش می کند کمربند بی ثباتی را در استانه انتخابات ما در اطراف روسیه بخصوص از طریق بلاروس و مولداوی ایجاد کند.

به گزارش ایرنا از ریانووستی، لاوروف اظهار داشت: احتمال دارد که ناظران بین المللی عوامل تحت تاثیر قرار دادن انتخابات در روسیه باشند.

وی افزود: برخی از سرویس های ویژه خارجی تمایل به حمایت از گروههای افراطی در روسیه دارند.

لاوروف تصریح کرد: روسیه به رغم رفتارهای تنش زای غرب، به دنبال تنش و درگیری با هیچ کشوری نیست.وزیر امورخارجه روسیه همچنین گفت که مسکو اجازه نخواهد داد، این کشور درگیر رقابت تسلیحاتی شود.

الا پامفیلووا رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نیز پیشتر اعلام کرده بود که آمریکا تلاش می کند انتخابات این کشور در ماه سپتامبر(شهریور- مهر) را بی اعتبار کند.

به گزارش ایرنا، پامفیلووا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه24 گفت: دولت آمریکا تلاش هایی را بکار می گیرد تا اثبات کند کارزار انتخاباتی در روسیه بدتر از انتخابات در آمریکا است.

انتخابات در سطوح مختلف در روسیه روز 19 ماه سپتامبر (28 شهریور ماه) برگزار می شود و در آن نمایندگان دومای روسیه و شوراهای محلی 39 منطقه روسیه و نیز استانداران 9 منطقه روسیه انتخاب خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها