کد خبر: 506832
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۰۶:۳۹
| |

کیهان باز هم پاپیچ فضای مجازی و دولت روحانی شد / فضای مجازی باید به مدیریت اهلش درآید

روزنامه کیهان نوشت: فضای مجازی که دولت روحانی اصرار دارد به بی‌صاحب بودن و بی‌در و پیکر بودنش افتخار کند، اگر به مدیریت اهلش درآید می‌تواند رشد و شکوفایی و امید و انگیزه را چندین برابر کند و این اهرم فشار را از دست دشمنان بستاند

کیهان باز هم پاپیچ فضای مجازی و دولت روحانی شد / فضای مجازی باید به مدیریت اهلش درآید
کد خبر: 506832
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۰۶:۳۹

اعتمادآنلاین| کیهان نوشت: باید آگاه بود و از میان انبوه هجمه‌های رسانه‌ای و اخبار سیاه و خاکستری رسانه‌های مرجع و مرتجع، راه را گم نکرد و ناامید نشد. اگر ایران در حال زوال بود، نیازی به این همه تکاپوی دشمنان نبود و آنها این همه هزینه نمی‌کردند.


باید با صبر و استقامت و تلاش، از مشکلات عبور کرد و جبران گذشته کرد و با کمک به دولت سرزنده آتی، ایران را نمونه پیشرفت و ترقی نمود و بی‌شک به رسانه‌ها اهمیت ویژه داد. فضای مجازی که دولت روحانی اصرار دارد به بی‌صاحب بودن و بی‌در و پیکر بودنش افتخار کند، اگر به مدیریت اهلش درآید می‌تواند رشد و شکوفایی و امید و انگیزه را چندین برابر کند و این اهرم فشار را از دست دشمنان بستاند و با بومی سازی و سالم سازی و علمی سازی آن می‌توان از این ظرفیت کم نظیر برای معرفی حقایق بهره برد و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های محیل و مهیل عبور داد و مردم بزرگ و شایسته ایران را به آرزوهای بزرگشان رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها