کد خبر: 506846
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۵۵:۱۲
| |

گرمی هوا و قدرت کم ATR علت ماندن بار مسافران شیراز-بندرعباس هما روی زمین

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران شیراز-بندرعباس، گرمای هوا و قدرت پایین ATR را عامل ماندن بار مسافران عنوان کرد.

گرمی هوا و قدرت کم ATR علت ماندن بار مسافران شیراز-بندرعباس هما روی زمین
کد خبر: 506846
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۵۵:۱۲

اعتمادآنلاین| این شرکت هواپیمایی ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس در روز جمعه یکم مردادماه، به اطلاع می‌رساند برای انجام پرواز، شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از آنجا که در روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پروازها بسیار تاثیرگذار بوده است.

در مورد این پرواز، باوجود رعایت 60 درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعمل‌ها و با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان و افزایش ناگهانی دما که تاثیر بسزایی در پرواز این نوع هواپیماها دارد، تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش تعداد نفرات، از بار کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار مسافر با پرواز بعدی ارسال شود‌.

بر همین اساس، پنج بسته به وزن 22 کیلوگرم به دلیل‌ فاسد پذیر بودن با پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس ارسال شد و 22 بسته باقی مانده به وزن 322 کیلوگرم از پرواز خارج می‌شود که با هماهنگی انجام شده با پرواز شماره 3376 روز اول مرداد در ساعت 22 و 15 دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره 3360 در ساعت 23 و 30 دقیقه روز اول مرداد از کیش به بندرعباس ارسال‌ شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها