باکو: وضع در مرز با ارمنستان، تحت کنترل است

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان یک روز بعد از انتشار گزارش‌ها درباره تلفات درگیری مرزی با ارمنستان اعلام کرد، اوضاع در منطقه «کلبجر» تحت کنترل است.

باکو: وضع در مرز با ارمنستان، تحت کنترل است
کد خبر: 506934
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۱:۰۱

اعتمادآنلاین| به دنبال انتشار گزارش‌ها درباره کشته شدن یک نظامی جمهوری آذربایجان و جراحت سه نظامی ارمنستانی در درگیری مرزی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) درباره اوضاع مرزی دو کشور بیانیه صادر کرد.

به گزارش فارس، شامگاه جمعه (دیشب) بود که منابع خبری از بروز درگیری میان آذربایجان و ارمنستان در منطقه «کلبجار» خبر دادند. طبق گزارش‌ها، در این درگیری یک نظامی آذربایجانی کشته و سه نظامی ارمنستانی مجروح شدند.

ژنرال «ذاکر حسن‌اف» وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دوشنبه هفته گذشته ارمنستان را مسئول تشدید تنش در منطقه خواند و گفته بود: «هرچند جنگ تمام شده است، اما با وجود این، ما آماده هستیم و هر لحظه باید آماده جنگ باشیم».

به گزارش خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان، وزارت دفاع این کشور روز شنبه (امروز) اعلام کرد وضعیت در منطقه کلبجر واقع در مرز با ارمنستان باثبات است.

این وزارتخانه افزود، وضعیت میدانی و عملیاتی تحت کنترل ارتش جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این درگیری چند روز بعد از هشدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان درباره قصد جمهوری آذربایجان برای حملات جدید صورت گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها