فرزاد فرزین برای «میدان سرخ» چه خواند که جنجال به پا کرد؟

در حالی که حضور فرزاد فرزین به عنوان بازیگر بدون مشکل ادامه دارد، ساترا از ممنوع‌الفعالیت بودن او در تمام پلتفرم‌ها می‌گوید. اتفاقی که بیش از آن که به این خواننده پاپ مربوط باشد، به آن‌چه برای سریال «میدان سرخ» خوانده، مرتبط است.

فرزاد فرزین برای «میدان سرخ» چه خواند که جنجال به پا کرد؟
کد خبر: 507070
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در شرایطی که حضور فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ در سریال «ملکه گدایان» بدون مشکل اتفاق می‌افتد خبر می‌رسد که او با نامه‌ای محرمانه از سوی ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما)، در تمام پلتفرم‌ها ممنوع‌الفعالیت شده است. خبری که در پی انتشار قطعه «زخم» با صدای او برای سریال «میدان سرخ» منتشر می‌شود و این ظن را ایجاد می‌کند که مشکل تصمیم‌گیرندگان، در حال حاضر نه با خودِ او که با قطعه‌ تازه‌اش است.

به گزارش خبرآنلاین، قطعه‌ای که شعرش را روزبه بمانی گفته و ملودی‌اش کار فرزاد فرزین است و مهران خلیلی تنظیم آن را انجام داده است و این‌طور شروع می‌شود: «کو یه قانون؟! کو یه زندون واسه دزدای سر چاله میدون؟! کو یه رگبار؟! کو یه بارون که بشوره ببره اینارو بیرون؟! ما یه عمره که می‌نالیم، ماها چرا همیشه تو همین حالیم؟! مارو گَشتی، آخه مَشتی چی می‌تونه باشه تو جیبای خالیم؟!»

در سریال «میدان سرخ» حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و رضا یزدانی بازی کرده‌اند. این سریال در سال 1399 ساخته شده و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد که از سوی پلتفرم پخش‌کننده مناسب برای بالای 17 سال معرفی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها