کد خبر: 507146
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

المپیک 2020| تاکید دوباره کمیته بین‌المللی المپیک: ماسک زدن درخواست نیست، الزام است

کمیته بین‌المللی المپیک بار دیگر تاکید کرد پوشیدن ماسک روی سکوی توزیع مدال یک درخواست نیست بلکه الزام است.

المپیک 2020| تاکید دوباره کمیته بین‌المللی المپیک: ماسک زدن درخواست نیست، الزام است
کد خبر: 507146
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بازی‌های المپیک از روز جمعه آغاز شده و ورزشکاران در حال کسب مدال هستند. در طول مراسم اهدای جوایز، مرتباً موارد نقض قوانین کرونا رخ داده است. اکنون IOC به ورزشکاران یادآوری کرد که ماسک زدن یک الزام است نه یک درخواست.

به گزارش ایسنا، پس از آغوش گرفتن و برداشتن ماسک در مراسم توزیع مدال المپیک در مسابقات شنا، برگزارکنندگان بازی‌های توکیو به ورزشکاران یادآوری کردند که از قوانین پیروی کنند. مارک آدامز، سخنگوی کمیته بین‌المللی المپیک روز یک‌شنبه گفت: ما از همه می‌خواهیم قوانین را رعایت کنند. تیم‌های استرالیا، کانادا و ایالات متحده آمریکا بعد از مسابقه شنا روی سکو ماسک نزده بودند و همدیگر را در آغوش گرفتند. صحنه‌های مشابهی نیز در مراسم اهدای جوایز مردان وجود داشت.

آدامز سخنگوی IOC گفت: این یک درخواست دوستانه نیست بلکه یک الزام است، هم برای این ورزش و هم برای همه افراد درگیر. از همه افراد در محیط المپیک خواسته می‌شود که به کتابچه راهنمای جامع قوانین کرونا در بازی‌های تابستانی در ژاپن توجه اساسی کنند.

132 مورد عفونت کرونا

آدامز تأکید کرد: ما هیجان و احساس شادی‌آور ورزشکاران را می‌فهمیم، اما متأسفانه مجبور شدیم قوانین را سختگیرانه‌تر کنیم. این پیام بارها و بارها تأیید می‌شود نه فقط برای ورزشکاران.

به دلیل عواقب بیماری همه‌گیر کرونا، توکیو برای چهارمین بار در جریان بازی‌های المپیک در شرایط اضطراری قرار خواهد گرفت. تاکنون 132 مورد جدید ابتلا به کرونا در ارتباط با بازی‌های المپیک رخ داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها