کد خبر: 507237
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۰۹:۱۷:۰۰
| |

‌محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا:

باید نیروهای کابینه رئیسی انقلابی باشند / خبری از نحوه چینش کابینه دولت سیزدهم منتشر نشده است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:‌ نیروهایی که قرار است در کابینه آقای رئیسی باشند و وعده های داده شده را عملیاتی کنند باید نیروهای جهادی و انقلابی باشند که برای کار کردن روز تعطیل و غیر تعطیل را به رسمیت نشناسند.

باید نیروهای کابینه رئیسی انقلابی باشند / خبری از نحوه چینش کابینه دولت سیزدهم منتشر نشده است
کد خبر: 507237
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۰۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ‌ محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص سهم خواهی غیرمنطقی برخی از افراد از رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: موضوع سهم خواهی از جانب کسانی که منازل خود را در اختیار ستادهای رئیسی گذاشته اند درست نیست و نباید مطرح شود.

به گزارش برنا، او افزود: منطق درست هر دولت این است که رئیس جمهور منتخب برای انتخاب دولت خود حداکثر آزادی عمل را داشته باشد و سعی کند کابینه را بر اساس ایده ها و برنامه های خود و نیروهایی که از آنها شناخت دارد و با آنها هماهنگ است بچیند، این یک شکل مطلوب است.

کوشکی تصریح کرد: هر دولتی که از این وضعیت عبور کند و روند را نتواند اجرا کند، برنامه هایش با موفقیت روبرو نمی شود و به مشکل برخورد می کند و این یک قاعده کلی هست و در مورد هر دولتی می تواند صادق باشد.

او ادامه داد: این کابینه به مردم وعده داده که به طور جدی کار کرده و مشکلات مردم را حل کند. به همین خاطر نیروهای این کابینه نمی توانند تکنوکرات ها و دموکرات ها باشند، چون این دو در یک شرایط عادی و با یک توان عادی کار می کنند، طبیعتا نیروهایی که قرار است در کابینه آقای رئیسی باشند و وعده های داده شده را عملیاتی کنند باید نیروهای جهادی و انقلابی باشند که برای کار کردن روز تعطیل و غیر تعطیل را به رسمیت نشناسند و 24 ساعت کار کنند تا امکان تحقق وعده های رئیس جمهور منتخب فراهم باشد.

این فعال سیاسی در خصوص چینش کابینه رئیسی نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص اطلاعی ندارم و خبری از نحوه چینش کابینه منتشر نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها