بهترین راه‌های حفظ سرمایه ارز دیجیتال؛ با این قدم‌ها امن هستید

اگر دستی در این بازار نو داشته باشید، می‌دانید که باید قبل از سرمایه گذاری قدم هایی را برای ایجاد امنیت بردارید. با این قدم ها دارایی های ارز دیجیتال شما امنیت بالاتری دارند. در ادامه توصیه هایی را برای ایجاد امنیت بخوانید.

بهترین راه‌های حفظ سرمایه ارز دیجیتال؛ با این قدم‌ها امن هستید
کد خبر: 507370
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۴:۱۹:۰۷

اعتمادآنلاین| نحوه ی نگهداری دارایی ها از مهم ترین دغدغه های افراد است؛ تفاوتی ندارد که سرمایه ی اندکی دارید یا می خواهید بخش زیادی از دارایی خود را ذخیره کنید. در هر صورت باید به دنبال بستری امن برای حفظ آن سرمایه باشید. خرید ارز دیجیتال را می توان یکی از جدیدترین راه های سرمایه گذاری رونق گرفته در سال های اخیر دانست. نگهداری از این دارایی از همان ابتدای معرفی به بازارهای اقتصادی، یکی از دغدغه های مهم سرمایه گذاران در این حوزه بود؛ موضوعی که همچنان بعد از وسعت گرفتن دنیای ارز دیجیتال پابرجاست.

اگر دستی در این بازار نو داشته باشید، می‌دانید که باید قبل از سرمایه گذاری قدم هایی را برای ایجاد امنیت بردارید. با این قدم ها دارایی های ارز دیجیتال شما امنیت بالاتری دارند. در ادامه توصیه هایی را برای ایجاد امنیت بخوانید.

انتخاب کیف پول امن ارز دیجیتال؛ کدام پلتفرم ها امن تر هستند؟

اگر از کاربران و مشتریان فعال در بازار ارز دیجیتال درباره ی مهم ترین ملزومات سرمایه گذاری در این بازار بپرسید، حتما مواردی مانند اعتماد و امنیت را برای حفظ سرمایه از قلم نمی اندازند. انتخاب یک بستر امن، بیش از هر چیز به خود سرمایه گذار وابسته است.

در قدم اول باید قبل از ورود به دنیای معامله ارزهای دیجیتال، یک کیف پول امن انتخاب کنید. با توجه به اینکه امنیت در سراسر جهان موضوعی مهم در دنیای رمز ارزها برای کاربران است، پلتفرم هایی با ضریب امنیت متفاوت به بازار عرضه شدند.

پلتفرم ها و سخت افزارهای ارائه شده اغلب غیر قابل نفوذ هستند یا دسترسی افراد بیگانه و هکرها به آن ها بسیار دشوار است. با این حال درجه ی امنیت هر کدام متفاوت است. برای مثال کیف پول سخت افزاری را یکی از امن ترین کیف پول های موجود در بازار ارز دیجیتال می دانند؛ چرا که این کیف پول فیزیکی آفلاین است و کلید خصوصی آن در دست کاربر و به دور از فضای آنلاین قرار دارد.

07

کیف پول های نرم افزاری نیز توسط بزرگترین شرکت های این حوزه به بازار رمز ارزها ارائه شده و هرکدام می توانند یک کیف پول امن برای شما باشند.

کیف پول امن ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

- هرچه دنیای ارزهای دیجیتال وسیع تر شود، موضوع امنیت کیف پول اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل باید در قدم ابتدایی بدانید که چه معیارهایی کیف پول ارز دیجیتال را به یک بستر امن تبدیل می کند؟ موارد زیر از ویژگی هایی هستند که برای انتخاب ولت ارز دیجیتال باید به آن ها توجه کنید:

- کیف پولی را انتخاب کنید که به یک صرافی معتبر وابسته باشد. کیف پول هایی که به صرافی های غیر معتبر وابسته هستند ممکن است قوانین حریم خصوصی را رعایت نکنند.


- کیف پول های چند ارزی را انتخاب کنید چرا که مدیریت یک کیف پول ساده تر از چند کیف پول است.


- ولت هایی با احراز هویت دو مرحله ای را در اولویت انتخاب خود بگذارید.


- به رابط کاربری و دسترسی آسان به بخش های مختلف کیف پول اهمیت دهید.


- کیف پول های غیر قابل تحریم را انتخاب کنید.


- به تاریخ به روزرسانی کیف پول ها توجه کنید. هرچه به روزرسانی یک پلتفرم در فواصل کوتاه تری اتفاق بیفتد، نشان دهنده ی بالا رفتن ضریب امنیت آن خواهد بود.

- کیف پول سازگار با سیستم عامل های مختلف را انتخاب کنید تا در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشید.

06

انتخاب صرافی ارز دیجیتال مطمئن؛ بهترین راه برای حفظ دارایی

حتی در بازارهای سنتی نیز اعتماد به صرافی های ارزی یکی از مهم ترین نیازهای اولیه در معامله است. این موضوع در بازار ارز دیجیتال هم اهمیت خاص خود را دارد. صرافی ارز دیجیتال در حقیقت یک رابط میان شما و دنیای وسیع بازار ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین و سایر کوین ها است. به همین دلیل باید بعد از کسب اطمینان کامل، سرمایه ی خود را به یک صرافی بسپارید.

این روزها در بازار معامله رمز ارزها صرافی هایی با امکانات متفاوت وجود دارند که هرکدام دامنه ای از رمز ارزها را برای خرید و معامله در اختیار کاربران قرار می دهند.

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال معتبر

برای انتخاب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر باید قبل از هرچیز معیارهای امنیت و اعتبار در آن ها را به خوبی بشناسید. با گذراندن این قدم می توانید بعد از خواندن ویژگی های صرافی های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید. موارد زیر از مهم‌ترین ویژگی های صرافی آنلاین ارز دیجیتال هستند که باید به آن ها توجه کنید:

مراحل احراز هویت در آن ها ساده اما مطمئن است.


علاوه بر نشانی اینترنتی، دفتر رسمی و نشانی پستی دارند.


حجم معاملات ارز دیجیتال انجام شده در آن ها منطقی است.


نرخ های به روز و واقعی منطبق با بازار جهانی دارند.


کیف پول اختصاصی و امن دارند.


پیشینه ی خوبی دارند و مشتریان قدیمی از آن ها رضایت دارند.


پشتیبانی قوی و پاسخگو دارند.


صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر انتخاب امن برای کاربران داخلی

هم زمان با ورود رمز ارزها به ایران، بسیاری از افرادی که به تازگی سرمایه گذاری در این دنیا را آغاز کرده بودند برای معاملات به صرافی خارجی مراجعه می کردند. تصور رایج این بود که صرافی های ایرانی زیرساخت مناسبی برای انجام معاملات ارز دیجیتال ندارند یا نامعتبر هستند؛ تصوری که کاملا نادرست بود.

این روزها یکی از مطمئن ترین راه های حفظ سرمایه، اعتماد به صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر است. صرافی های خارجی ممکن است زیر ساختی قدرتمند داشته باشند اما برای سرمایه گذاری ایرانی ها چندان استاندارد به نظر نمی رسند.

دلیل نامعتبر بودن صرافی خارجی برای ایرانیان این است که برای اتصال به پلتفرم های صرافی ارز دیجیتال خارجی، باید به VPN دسترسی داشته باشید. بعد از ورود به سایت با فیلترشکن، IP شما به عنوان فردی در جای دیگر دنیا شناخته می شود. به محض قطع شدن از فیلترشکن و نمایش IP حقیقی، ممکن است حساب شما به طور کل بلوکه شود و دارایی شما هیچ گاه قابل پیگیری و برگشت نباشد.

05

صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر را بشناسیم:

کافی است گشتی در نام صرافی های آنلاین ارز دیجیتال بزنید تا متوجه شوید که دنیای رمز ارزها در ایران نیز چندان کوچک نیست. این روزها صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبری وجود دارند که با شناخت نیاز کاربران و فراهم کردن زمینه ی معاملات امن، بهترین انتخاب برای حفظ سرمایه هستند. از طرفی صرافی های ایرانی می توانند از طریق تیم پشتیبانی پاسخگوی دغدغه های شما در هر لحظه باشند.

صرافی فینیکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر است که با شناخت دقیق نیاز کاربران ایرانی و با تکیه بر دانش بومی، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. این صرافی چند ارزی است و فرصت یک معامله ی امن (از خرید و فروش بیت کوین تا معامله دوج کوین ) را به شما می دهد.

برای اینکه در این دنیای جدید و غیرقابل پیش بینی ضرر نکنید، باید پیش از هرچیز اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهید. آگاهی از اهداف هر کوین، اطلاع دقیق از امکانات صرافی ها و کسب تجربه در معاملات به شما کمک می کند تا دارایی های خود را بیش از همیشه حفظ کنید و سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید.

www.phinix.ir

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها