کد خبر: 507472
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۰۹:۴۲:۲۸
| |

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک

کشتی امید اصلی کاروان ایران است/ تا الان نتایج امیدبخش بوده است/ فراز و فرودهای زیادی در کاروان ایران تا امروز داشتیم

رئیس کمیته ملی المپیک بالا بودن انتظارات از کاروان المپیک را منع کرد و گفت: توقعات از عملکرد ورزشکاران ایران باید بر اساس ظرفیت رقبا و توانمندی ورزشکارانمان باشد.

کشتی امید اصلی کاروان ایران است/ تا الان نتایج امیدبخش بوده است/  فراز و فرودهای زیادی در کاروان ایران تا امروز داشتیم
کد خبر: 507472
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۰۹:۴۲:۲۸

اعتمادآنلاین| سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که از ابتدای کار کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک از نزدیک شاهد عملکرد ملی پوشان ایران است، تاکید دارد که نباید انتظارات از ورزشکاران این کاروان را افزایش دهیم.

به گزارش مهر، وی درباره دو موضوع مطرح شده مبنی بر اینکه «تکواندوکاران بر خلاف ادوار گذشته المپیک نتیجه نگرفتند» و «برخلاف تعبیری که در مورد پدیده شدن شمشیربازان داشتید آنها نتوانستند در بخش انفرادی نتیجه بگیرند» پاسخ مستقیم نداد و تحلیل‌های دقیق را به بعد از المپیک و پایان کار کاروان موکول کرد اما در عین حال تاکید کرد که این کاروان طی روزهای گذشته فراز و فرودهای زیادی داشته است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این دوره بازی‌ها و تا به امروز تیراندازی با مدال طلایی که توسط جواد فروغی به دست آمد به اوج رسید برخلاف تکواندو که نتیجه نگرفت یا شمشیربازی که آغاز خوبی داشت اما در ادامه نه!

وی با تاکید بر اینکه در قایقرانی عملکرد نماینده ایران (نازنین ملایی) با رکوردی که به ثبت رساند کاملاً امیدوارکننده بود به نتایج خوب والیبال اشاره کرد و اینکه در بسکتبال هم رقابت سنگینی را شاهد بودیم.

صالحی امیری تصریح کرد: در سایر رشته‌ها اما تا به امروز عملکرد و نتایج چشمگیری نبوده است! امروز هم در مسابقات تیراندازی تیم میکس جواد فروغی و هانیه رستمیان موفق نشد از رقابت‌های تپانچه بادی 10 متر کنار رفتند. در کل تا به امروز فراز و فرودهای زیادی در کاروان داشتیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به انتظاراتی که از کاروان ورزش ایران و عملکردش در المپیک توکیو وجود دارد، گفت: ورزشکارانمان با انگیزه حداکثری آماده رقابت در سایر رشته‌ها هستند که طی روزهای آینده برگزار می‌شود، باید منتظر باشیم و عملکرد و نتایج را از نزدیک ببینیم اما نباید توقعات را افزایش دهیم وقتی بیش از 11 هزار ورزشکار با شرایط و ظرفیت‌های مختلف در این رویداد شرکت دارند.

وی تاکید کرد: توقعات و انتظارات از کاروان ایران باید بر اساس ظرفیت رقبا و توانمندی ورزشکارانمان باشد، تا الان نتایج امیدبخش بود و باید منتظر روزهای آتی و نتایج دیگر ورزشکارانمان هم باشیم.

صالحی امیری با اشاره به اینکه کاروان ایران روزهای شلوغی را در المپیک پیش رو دارد، تصریح کرد: به وزنه برداری و کاراته در این روزها امید داریم، کشتی هم که امید اصلی کاروان ایران است.

رئیس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد که کاروان ایران باثبات و به دور از تحلیل‌هایی که باعث برهم خوردن آرامش انگیزه ورزشکاران می‌شود، روزهای باقی مانده تا پایان المپیک را بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها