تیم ملی فوتسال ایران از شکست مقابل مصر گریخت

تیم‌ملی فوتسال ایران با این اتفاق در چهار دقیقه به پایان بازی با تصمیم کادر فنی روی به بازی پاورپلی آورد تا علی اصغر حسن‌زاده پیراهن پاورپلی را بر تن کند و سرانجام نیز در واپسین ثانیه ها توسط مهدی جاوید گل تساوی خود را به ثمر رساند تا درآستانه جام جهانی شوک به موقعی به تیم ملی ایران وارد شود.

تیم ملی فوتسال ایران از شکست مقابل مصر گریخت
کد خبر: 507527
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در سومین روز از رقابت‌های تورنمنت قاره‌ای تایلند تیم‌ملی فوتسال ایران از ساعت10:15 صبح به مصاف مصر آخرین حریف دور گروهی رفت. محمد ناظم‌الشریعه در این بازی تیم‌ملی را با ترکیب اولیه سپهر محمدی، علیرضا رفیعی‌پور، مسلم اولاد قباد، مهدی جاوید و علی اصغر حسن‌زاده به میدان فرستاد تا یکی دیگر از ترکیب های مدنظرش را بررسی کند.

به گزارش ایسنا، دروازه‌بان تیم‌ملی مصر در روز پرفروغ خود در نیمه اول بارها و بارها مانع از فروپاشی دروازه خود در مقابل حمله‌وران خلاق ایرانی شد اما سرانجام در واپسین ثانیه‌های این نیمه روی همکاری عالی سنگ‌سفیدی و شوت تماشایی سعید احمد عباسی دروازه خود را باز شده دید.

مصر نیمه دوم این بازی را متفاوت شروع کرد و موفق شد دقایقی پس از شروع بازی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه ایران را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند. دقایقی بعد با تصمیم کادر فنی علیرضا صمیمی به درون دروازه ایران بازگشت و حملات گسترده ایران به شکل جدی‌تر بر روی دروازه مصری‌ها شکل گرفت.

در شرایطی ایران در دقایق باقیمانده برای رسیدن به گل برتری تلاش می‌کرد، مصری‌ها در غافلگیری خط دفاع ایران و بر روی یک ضد حمله سریع دومین گل خود را به ثمر رساندند تا از حریف نامدار خود پیشی بگیرند.

تیم‌ملی ایران با این اتفاق در چهار دقیقه به پایان بازی با تصمیم کادر فنی روی به بازی پاورپلی آورد تا علی اصغر حسن‌زاده پیراهن پاورپلی را بر تن کند و سرانجام نیز در واپسین ثانیه ها توسط مهدی جاوید گل تساوی خود را به ثمر رساند تا درآستانه جام جهانی شوک به موقعی به تیم ملی ایران وارد شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها