مرتضی شایسته، دبیر شورای صنفی نمایش:

در حال حاضر 25 فیلم بسیار پرمخاطب و عالی وجود دارد

دبیر شورای صنفی نمایش گفت: در حال حاضر 25 فیلم بسیار پرمخاطب و عالی وجود دارد که می‌تواند در چرخه اکران قرار گیرد، که از این بین 9 فیلم تمایل به اکران عمومی دارند.

در حال حاضر 25 فیلم بسیار پرمخاطب و عالی وجود دارد
کد خبر: 507583
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۴:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی شایسته، دبیر شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه از روز گذشته سینماهای فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، اظهار داشت: با توجه به استقبال خوبی که در هفته اول اکران فیلم سینمایی دینامیت از سوی مخاطبان شد حالا به نظر می‌رسد صاحبان دیگر آثار نیز ترغیب به نمایش فیلم‌های خود شده‌اند.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: گیشه خوب دینامیت حتی رضایت سینماداران نیز برآورده کرده است و آنها نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمام تلاش خود را می‌کنند که تا شرایط مناسبی را برای حضور مخاطبان در سینماها فراهم کنند.

دبیر شورای صنفی نمایش از ثبت درخواست‌هایی برای اکران فیلم‌ها به شورای صنفی نمایش نیز خبر داد و گفت: این درخواست‌ها در جلسه آینده شورای صنفی نمایش بررسی و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

شایسته با بیان اینکه در شرایط فعلی سینماداران نیز به دنبال فیلم‌های خوب و پرمخاطب هستند، افزود: ما نیز در شورای صنفی نمایش تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شرایط برای اکران فیلم‌های پرمخاطب را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه می‌توان گفت اکران فیلم سینمایی دینامیت ترس از اکران را از صاحبان فیلم‌های سینمایی دور کرده است، گفت: همچنین سازمان سینمایی با پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در قبال 5 میلیارد فروش در گیشه به صاحبان فیلم‌ها، شرایط خوبی را برای اکران فراهم کرده است.

دبیر شورای صنفی نمایش، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 25 فیلم بسیار پرمخاطب و عالی وجود دارد که می‌تواند در چرخه اکران قرار گیرد، که از این بین 9 فیلم تمایل به اکران عمومی دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها