کد خبر: 507681
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۱:۳۷:۲۳
| |

سردار فدوی:

دشمنان حتی تصور حمله به کشور را ندارند/نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به برکت خون شهدا حتی تصور حمله به ایران اسلامی را ندارند زیرا نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند.

دشمنان حتی تصور حمله به کشور را ندارند/نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند
کد خبر: 507681
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۱:۳۷:۲۳

اعتمادآنلاین| دریادار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی در بجنورد با بیان اینکه 42 سال است که دشمنان تلاش زیادی برای شکست جمهوری اسلامی انجام داده اند گفت: تاکنون دشمنان در این زمینه موفق نبوده اند و هم اکنون نیز قدرت کشور قابل قیاس با گذشته نیست.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: بیش از 200 هزار شهید در کشور گواه عزم و ایستادگی مردم در مقابل دشمن است و مردم همواره پای نظام ایستاده اند و از کیان نظام دفاع می‌کنند.

سردار فدوی در ادامه انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و گفت: تلاش خبیثان برای منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رای بی نتیجه ماند در ضمن آنها امیدوار بودند که تنها 20 درصد مردم مشارکت کنند اما مردم برگ زرینی دیگر را در انقلاب رقم زدند.

وی افزود: امیدواریم با تغییر دولت مشکلات جامعه هم حل شود و خداوند نیز عنایت خواهد کرد مردم در کنار دولت سختی های گذشته که شیاطین برای ملت ایجاد کردند فراموش کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خدمتگزاری به مردم را عبادت دانست و گفت: همه باید در موقعیتی که قرار دارند باید خدمت به مردم را از یاد نبرند و برای موفقیت نظام تلاش کنند.

وی نقش سپاه استانی را بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: فرماندهان سپاه همواره در صف اول همدلی قرار دارند و هرچقدر بین مسئولان همدلی و همراهی باشد مشکلات مردم بهتر حل می‌شود.

در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در مصلای بجنورد، نماینده ولی فقیه در استان و شماری از مسوولان استانی و لشکری حضور داشتند.

در ابن مراسم سردار ابوالقاسم چمن تودیع شدو سرهنگ اسماعیل فرجی که پیش از این جانشین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی بود به عنوان فرمانده این سپاه منصوب شد.

همچنین سردار ابوالقاسم چمن به عنوان معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها