ارسال فهرست 23 هزار نفری خبرنگاران به وزارت بهداشت برای تزریق واکسن

مطابق سند ملی واکسیناسیون و با هماهنگی انجام‌شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق واکسن اصحاب رسانه، فهرست 23 هزار نفری خبرنگاران، اعضای خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور، اعضای روزنامه‌نگار صندوق اعتباری هنر برای معاونت بهداشت آن وزارتخانه ارسال شد.

ارسال فهرست 23 هزار نفری خبرنگاران به وزارت بهداشت برای تزریق واکسن
کد خبر: 507688
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۱:۵۶:۳۰

اعتمادآنلاین| پیرو اطلاعیه قبلی این معاونت و اخذ اطلاعات از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه ها از طریق سامانه جامع رسانه های کشور و نیز اطلاعات خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر و سامانه خانه‌های مطبوعات فهرست اسامی تهیه و ارسال شده است. بر اساس هماهنگی به عمل آمده طی روزهای آینده، چگونگی زمان بندی تزریق واکسن و مراجعه اعلام خواهد شد. همچنین فهرست اسامی معرفی شده در راستای شفافیت منتشر می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،بیش از 4500 رسانه شامل خبرگزاری‌ها، روزنامه ها، پایگاه های خبری و نشریات، از امکان ثبت مشخصات خبرنگاران خود برای واکسیناسیون در سامانه جامع رسانه‌های کشور برخوردار بودند. ضمنا با توجه به‌ امکان افزایش سهمیه تزریق واکسن خبرنگاران در روزهای آتی، شیوه جمع‌آوری اسامی برای فهرست دوم خبرنگاران و اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزاش ایرنا، تا کنون افراد 60 سال به بالا بر اساس فراخوان وزارت بهداشت واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، البته در بعضی استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان سنین پایین تر برای تزریق واکسن ثبت‌نام کرده‌اند و واکسن زده‌اند.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز (سه شنبه، پنجم مرداد) در نامه‌ای به علیرضا رییسی، معاون بهداشت این وزارتخانه خواستار واکسیناسیون پنج گروه جدید و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و مبتلایان به دیابت به میمنت عید غدیرخم شد.

تاکنون 8 میلیون و 474 هزار و 332 نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و 496 هزار و 677 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 10 میلیون و 971 هزار و 9 دُز رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها