کد خبر: 507750
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۷:۱۶:۳۸
| |

جواد امام، دبیر کل مجمع ایثارگران:

دنبال مطالبات مردم هستیم / سهمی نمی‌خواهیم

دبیرکل مجمع ایثارگران گفت: این حزب در حوزه دفاعی، سیاسی و اجتماعی ظرفیت داشته و می تواند به کشور کمک کند. دنبال مطالبه ای برای خود نبوده و هیچ‌ سهمی هم نمی خواهیم  فقط دنبال مطالبات مردم هستیم.

دنبال مطالبات مردم هستیم / سهمی نمی‌خواهیم
کد خبر: 507750
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۷:۱۶:۳۸

اعتمادآنلاین| جواد امام، دبیر کل مجمع ایثارگران درباره ضرورت کمک جریان های سیاسی به دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور، اظهار کرد: کمک باید معنا شود. کمک وقتی است که یک جریان سیاسی در سیاستگذاری ها و تصمیم سازی ها مشارکت داشته باشد. ما بیشتر به این بخش فکر می کنیم تا اینکه در دولت حضور داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت های کشور ضرورت دارد و رییسی باید اثبات کند که همه را به مشارکت می گیرد و از همه ظرفیت های کشور استفاده می کند. ما در مجمع ایثارگران دنبال مطالبه ای برای خود نبوده و هیچ‌ سهمی هم نمی خواهیم فقط دنبال مطالبات مردم هستیم.

امام یادآور شد: مجمع ایثارگران یک انباشت تجربه ای از 4 دهه گذشته دارد و در حوزه دفاعی، سیاسی و اجتماعی ظرفیت داشته و می تواند به کشور کمک کند. مجمع ایثارگران برای برنامه ریزی و ارائه راهکار برای مدیریت چالشهای موجود در استان‌های مرزی قطعا دارای تجارب و پتانسلیهای بالایی است.


وی با بیان اینکه هرگونه اقدامی از سوی جریان های سیاسی نیازمند مشاهده تغییر در رویکرد دولت‌ آینده است، تصریح کرد:تجدید نظر در سیاست های داخلی و مشارکت پیدا کردن مردم در تصمیمات و استفاده از تمامی ظرفیت های انسانی موجود در کشور فارغ از تقسیم بندی های خودی و غیر خودی و شنیدن صدای منتقدان و فراهم نمودن آشتی دوباره مردم با نظام ضرورتی است زیرا موفق نشدن رییسی به معنای موفق نشدن نظام خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها