کد خبر: 507756
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۷:۳۳:۳۱
| |

بنی گانتس: ایران خطر بزرگی برای اسرائیل است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مقامات فرانسوی تاکید کرد ایران تهدیدی بزرگ برای این رژیم در منطقه محسوب می‌شود.

بنی گانتس: ایران خطر بزرگی برای اسرائیل است
کد خبر: 507756
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۷:۳۳:۳۱

اعتمادآنلاین| بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر ده ساعته خود به فرانسه در دیدار با فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه و برنارد امیه، مدیرکل دفتر اطلاعات خارجی این کشور بر لزوم همکاری‌های همه جانبه میان رژیم صهیونیستی و فرانسه به منظور مقابله با ایران در منطقه تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گانتس در این دیدار با تکرار ادعاهای واهی گذشته مدعی شد: ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مقابل هسته‌ای شدن ایران بایستیم. ایران هسته‌ای می‌تواند تهدیدی جدی نه تنها برای کشور‌های منطقه که برای جهان باشد.

وی تاکید کرد: ایران در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند به رقیبی هسته‌ای در منطقه تبدیل شود و این برای اسرائیل خطرناک است. ما باید تمام اقدامات لازم را برای دفاع از خود به کار گیریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اظهار کرد: فرانسه می‌تواند در تثبیت وضعیت اسرائیل در نوار غزه نقش مهمی ایفا کند. ما باید برای حل بحران لبنان و مشکلات منطقه‌ای دست به ابتکار عمل بزنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به استفاده این رژیم از نرم افزار جاسوسی پگاسوس برای جمع آوری اطلاعات مقامات جهان به ویژه رییس جمهور فرانسه مدعی شد: ما از این فناوری به منظور مقابله با تروریسم و تهدید‌های تروریستی استفاده می‌کنیم و آن را در اختیار کشور‌های متحد اسرائیل قرار می‌دهیم.

ادعاهای مقامات صهیونیست درباره نرم افزار جاسوسی پگاسوس در حالی مطرح می شود که نهادهای حقوق بشری و منابع مستقل از صادرات هدفمند ابزارهای جاسوسی از سوی تل آویو به کشورهای ناقض حقوق بشر مانند عربستان به منظور جاسوسی از خبرنگاران و فعالان اجتماعی خبر می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها