آخرین وضعیت جاده‌ها/ چالوس باز، هراز مسدود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت جاده‌ها/ چالوس باز، هراز مسدود
کد خبر: 508181
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۰۸:۴۲:۲۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت محورهای مسدود کشور به واسطه بارندگی شب گذشته اظهار داشت: ساعت‌ 23 شب گذشته بارندگی شدید در جاده چالوس محدوده کندوان موجب ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب در مسیر جاده شد و انسداد محور را در پی داشت که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری این جاده در ساعت 7 صبح امروز بازگشایی شد.

به گزارش فارس، وی گفت: در ساعت 23:50 شب گذشته نیزجاده هراز در مسیر شمال به جنوب حد فاصل تونل شماره 1 و 2 به دلیل ریزش سنگ و سیلاب مسدود شده که عوامل پلیس راه و راهداری در محل حضور داشته و مشغول عملیات ایمن سازی و پاکسازی مسیر هستند که مسیر جایگزین برای تردد شمال به جنوب جاده فیروزکوه و چالوس است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: دو جاده اصلی شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر نیز به علت عملیات عمرانی کماکان مسدود است.

سرهنگ شیرانی با اعلام این مطلب که سایر جاده های اصلی کشور باز بوده و تردد در آنها در جریان است در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اتوبان کرج _تهران محدوده گرمدره و جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس تا زرنان گزارش شده‌است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها