المپیک 2020| ساروی راهی نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم شد

محمدهادی ساروی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 97 کیلوگرم به مصاف کریل میلوف از بلغارستان رفت و در پایان با یک عملکرد درخشان، با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

المپیک 2020| ساروی راهی نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم شد
کد خبر: 508352
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۰۸:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان و طلای آسیا، دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی وزن 97 کیلوگرم به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره 2018 جهان از بلغارستان رفت و در پایان با یک عملکرد درخشان، با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش ایسنا، ساروی برای رسیدن به فینال به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان می‌رود.

ساروی پیش از این در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع 9 بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

ساروی: تلاش می‌کنم به دیدار فینال برسم

به گزارش تسنیم، محمدهادی ساروی درباره صعودش به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو گفت: امروز صبح کشتی‌های خوبی انجام شد و توانستم پیروز شوم. امیدوارم در مسابقه بعد از ظهر نیز به پیروزی برسم و فینالیست شوم.

فرنگی‌کار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: کشتی‌ اول معمولاً سخت است، چرا که بدن به اصطلاح باید راه بیفتد. امیدوارم هر چه جلوتر می‌رویم بهتر شوم. شناخت خوبی از رقبای دیگرم دارم و تلاش می‌کنم به دیدار فینال برسم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها