شهریار حیدری، نماینده مجلس یازدهم:

رئیسی نباید مملکت را با آزمون و خطا اداره کند

یک نماینده مجلس گفت:‌ ابراهیم رئیسی باید کابینه‌ای با افراد جویای کار و بدون لابی تشکیل دهد افرادی با توانمندی تا بتوانند دولت را به موفقیت برسانند.

رئیسی نباید مملکت را با آزمون و خطا اداره کند
کد خبر: 508385
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شهریار حیدری، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت آقای رئیسی نباید دولتی باشد که مملکت را با آزمون و خطا اداره کند دولت سیزدهم دولتی توانمند باتجربه معتقد به کار و رفع مشکلات و مسائل ریشه ای باشد چون دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی نیروی توانمند دارد آنچه آقای رئیسی باید مد نظر قرار دهند استفاده از افرادی است که جویای کار و نه جویای نام هستند. در دولت های گذشته افراد بدنام، خوش نام و توانمند وجود دارند که آقای رئیسی می تواند با بررسی واقع بینانه از افرادی باتجربه با نگاه جوانگرایی مبتنی بر تفکر و اندیشه جدید و معتقد به کار استفاده کند. ضمن اینکه باید این افراد در سطوح میانی و در سطوح نزدیک به وزرا هم حضور داشته باشند تا شاهد حضور تیمی قدرتمند و کارآمد باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آقای رئیسی شخصی با توانمندی های مشخص است اما به تنهایی نمی تواند همه امور کشور را برنامه ریزی کند و به یک تیم چابک و توانمند نیاز دارد. پس باید کابینه ای با افراد جویای کار و بدون لابی تشکیل دهد افرادی با توانمندی تا بتوانند دولت را به موفقیت برسانند. انتظار می رود آقای رئیسی با داشتن شخصیتی عدالت محور و صاحب تجربه و مدیریت از افراد صاحب فکر و اندیشه و معتقد به کار و کارآمد و توانمند استفاده کند تا این افراد در جهت رفع مشکلات مردم خستگی ناپ‍‍‍ذیر باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها