المپیک 2020| تعداد کرونایی‌های المپیک به 276 نفر رسید

از تاریخ اول جولای (10 تیر) که مسئولان برگزاری این بازی‌ها شروع به اعلام آمار مربوط به کرونا کردند، تاکنون شمار افراد مبتلا که مرتبط با این بازی‌ها هستند به 276 نفر رسیده است.

المپیک 2020| تعداد کرونایی‌های المپیک به 276 نفر رسید
کد خبر: 508432
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۱۲:۱۴:۳۴

اعتمادآنلاین| با ادامه یافتن بازی‌های المپیک توکیو همچنان بر تعداد کرونایی‌ها مرتبط با این بازی‌ها نیز افزوده می‌شود.


به گزارش تسنیم، بازی‌های المپیک 2020 توکیو در حالی وارد روز دهم خود شده است که مسؤلان برگزاری این رویداد ورزشی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که تست کرونای 17 نفر دیگر مثبت شده است. به این ترتیب از تاریخ اول جولای (10 تیر) که مسئولان برگزاری این بازی‌ها شروع به اعلام آمار مربوط به کرونا کردند، تاکنون شمار افراد مبتلا که مرتبط با این بازی‌ها هستند به 276 نفر رسیده است.

طبق گفته توشیرو موتو مدیر اجرایی بازی‌های المپیک 2020 توکیو، روزانه بیش از 30 هزار تست کرونا از ورزشکاران، مسؤلان و افراد مرتبط با این بازی‌ها گرفته می‌شود و هر مورد مثبت یا مشکوکی بلافاصله قرنطینه می‌شود.

همچنین کمیته ملی المپیک (IOC) اعلام کرد در ماه گذشته میلادی (جولای) تست کرونای 35 شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک 2020 از طریق تست کرونای فرودگاهی توکیو مثبت بوده است.

المپیک توکیو با وجود مخالفت‌ مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، از تاریخ 23 جولای (اول مرداد) آغاز شده است.

بر همین اساس کمیته برگزاری بازی‌ها تدابیر سختگیرانه‌تری را اتخاذ کرده و به ورزشکاران تأکید کرده که ملزم به رعایت تمام پروتکل‌های اعلام شده هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها