اردوغان از رئیسی برای فرستادن هواپیمای آبپاش به ترکیه تشکر کرد

رئیس جمهور ترکیه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از کشور‌هایی که در اطفای حریق جنگل‌های ترکیه به این کشور کمک کردند، تقدیر و تشکر کرد.

اردوغان از رئیسی برای فرستادن هواپیمای آبپاش به ترکیه تشکر کرد
کد خبر: 508693
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۰۹:۲۲:۱۴

اعتمادآنلاین| اردوغان رئیس جمهور ترکیه، در پیامی توئیتری نوشت: به‌ نمایندگی از ملت ترکیه از کلیه کشورهای دوست و برادر که آمادگی خود را برای مهار آتش‌ سوزی‌ ها اعلام کردند، تشکر می‌ کنم.

به گزارش دیده بان ایران، ​اردوغان در صفحه توئیتر خود نوشت: بدین‌ وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از الهام‌ علی‌ اف رئیس جمهور آذربایجان و ابراهیم رئیسی، ولادیمیر پوتین، زوران میلانوویچ و ولودیمیر زلنسکی رؤسای جمهور ایران، روسیه، کرواسی و اوکراین و همچنین پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا و شیخ تمیم امیر قطر اعلام می‌ کنم.

​رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه طی سخنانی در خصوص روند عملیات اطفای حریق در برخی مناطق جنگلی کشور گفت که تعداد هواپیماها (آتش‌ نشان) را با حمایت کشورهای مختلف افزایش داده است؛ به‌ویژه با اعزام هواپیماهای آتش‌نشان از روسیه، ایران و اوکراین تعدادشان به 16 فروند رسیده است.

وی درباره احتمال عمدی بودن آتش‌ سوزی‌ ها‌ تصریح کرد: چنانکه چنین ارتباطی را شناسایی کنیم که از هم‌ اکنون نشانه‌ هایی وجود دارد، به هر کجا هم برسد پیگیر هستیم و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

توئیت اردوغان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها