کد خبر: 509046
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۱۵:۳۹:۵۹
| |

سرت را بالا بگیر سرباز وطن/ پیام احساسی امامعلی حبیبی برای حسن یزدانی

امامعلی حبیبی اولین قهرمان المپیک تاریخ ورزش ایران حسن یزدانی را پهلوانی همیشگی نامید.

سرت را بالا بگیر سرباز وطن/ پیام احساسی امامعلی حبیبی برای حسن یزدانی
کد خبر: 509046
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۱۵:۳۹:۵۹

اعتمادآنلاین| حسن یزدانی ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در فینال وزن 86 کیلوگرم المپیک 2020 توکیو در نبردی نزدیک مغلوب دیوید تیلور آمریکایی شد که ناراحتی شدید یزدانی در پایان مسابقه، بسیاری از ایرانیان را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش ایسنا، امامعلی حبیبی اولین قهرمان المپیک تاریخ ورزش و کشتی ایران که در بازیهای المپیک 1956 ملبورن به همراه غلامرضا تختی به مدال طلای المپیک رسید، تلاش حسن یزدانی در بازیهای المپیک توکیو را ستود و غیرت او را مایه افتخار می‌داند.

حبیبی 90 ساله که با یک طلای المپیک و 3 طلای جهان از نوابغ ورزش ایران بوده، پس از مسابقه یزدانی پیامی به این قهرمان داد که در ادامه می‌خوانید:

"حسن جان. تو همان پهلوان همیشگی برای من و ملت شریف ایران هستی. برد و باخت جزئی از ورزش است و قشنگی ورزش هم به همین چیزهاست. تو باید در مسابقات آینده تیلور را ببری. تمرین بیشتری کن و با روحیه عالی و بهتر خودت را به تیلور تحمیل کن. من مطمئن هستم که در مسابقه بعدی با امتیاز زیاد او را می‌بری و شکستش می‌دهی.

تو سرباز این وطن هستی و دین خود را ادا کردی، پس سرت را بالا بگیر و سینه ات را ستبر کن و با افتخار به میهن برگرد که محبوب همه ملت شریف ایران هستی.

دست علی به همراهت.

امامعلی حبیبی"

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها