کد خبر: 509249
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۰۸:۳۹:۲۴
| |

در چهار ماهه امسال صورت گرفتک

رشد 80 درصدی ثبت سفارش کالاها

به گفته رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، ثبت سفارشات در تهران، در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته که با توجه به سهم 84 درصدی مواد اولیه، کالاهای واسطه تولید و ماشین آلات خط تولید از واردات، نشان دهنده برنامه ریزی واحدهای تولیدی برای افزایش واردات مواد اولیه برای تامین بازار داخل و صادرات است.

رشد 80 درصدی ثبت سفارش کالاها
کد خبر: 509249
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۰۸:۳۹:۲۴

اعتمادآنلاین| هوشنگ رضائی ثمرینش، از ورود بیش از 27 هزار و 300 پرونده ثبت سفارش در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این تعداد، 19 هزار پرونده تائید شده است.

به گزارش ایسنا، به گفته وی 17 درصد از پرونده‌های وارد شده توسط کارشناسان در دست بررسی است، 70 درصد آن تائید و مابقی اعلام نظرنهایی نشده است.

رضائی ثمرین با بیان اینکه ارزش کل موارد تائید شده بالغ بر6061 میلیون یورو است، گفت: 84 درصد از کالاها مواد اولیه، کالاهای واسطه تولید و ماشین آلات خط تولید بوده است.

همچنین به گفته این مقام مسئول ثبت سفارشات چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته که نشان دهنده برنامه ریزی واحدهای تولیدی برای افزایش واردات مواد اولیه برای تامین بازار داخل و صادرات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها