کد خبر: 509398
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۰۷:۴۵:۴۹
| |

نتایج کشتی‌گیران در المپیک 2020 رضایت‌بخش بود؟

پیشکسوت کشتی درباره عملکرد آزادکاران در المپیک توکیو صحبت کرد.

نتایج کشتی‌گیران در المپیک 2020 رضایت‌بخش بود؟
کد خبر: 509398
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۰۷:۴۵:۴۹

اعتمادآنلاین| بهروز یاری، پیشکسوت کشتی آزاد درباره عملکرد آزادکاران در بازی‌های المپیک اظهار کرد: این‌ روزها عنوان می‌شود که عملکرد کشتی‌گیران دور از انتظار خانواده کشتی بود. به نظرم قبل از هر چیز باید این صحبت را اصلاح کنیم چرا که این خانواده شامل رئیس فدراسیون، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و غیره می‌شود. در این بین آقای دبیر رئیس فدراسیون که از قبل هم بارها اعلام می‌کردند که انتظار مدال از کشتی نداشته باشید. بنابراین به نظر می‌رسد فدراسیون باید از این نتایج رضایت داشته باشد.


به گزارش برنا، او ادامه داد: نتیجه به دست آمده در توکیو ما را خوشحال نکرد. شما نفراتی که این دوره حضور داشتند با کشتی‌گیران حاضر در المپیک ریو را مقایسه کنید، علت این عملکرد ضعیف را به خوبی متوجه خواهید شد. بردن تونس مایه مباهات نیست و زنگ خطر برای کشتی به صدا درآمده است. البته نباید کشتی گیران را مقصر بدانیم چون آنها تمرین نداشتند در این مدت، طبیعی است که حضور در سالن خوب به تنهایی به تیم کمک نمی‌کند. البته مقصر صرفا محمدی هم نیست و باید فکر اساسی کرد و کار را اساسی پیش برد.

یاری گفت: این دوره آمریکا با 5 سهمیه 5 مدال گرفت و ما با 6 سهمیه فقط 2 مدال آنهم نه به رنگ طلا این واقعا نگران کننده است. دبیر باید برنامه‌ریزی بهتری و درست‌تری داشته باشد. کمتر از دو ماه دیگر مسابقات جهانی را خواهیم داشت و در این مسابقات به احتمال خیلی بالا بهترین‌های جهان و مدال‌آوران المپیک شرکت نخواهند کرد. حالا اگر تیم ما در این مسابقات مدال بگیرد آن مدال کاذب است وخودمان را با آن گول نزنیم چرا که این نوع تفکرات به کشتی کمک نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها