دستورات دادگستری خوزستان برای رفع مشکلات روستا‌های هویزه و دشت آزادگان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با هدف بررسی آخرین وضعیت آبرسانی و کمبود‌های از روستا‌های هویزه و دشت آزادگان بازدید و دستورات لازم برای مرتفع شدن این مشکلات صادر کرد.

دستورات دادگستری خوزستان برای رفع مشکلات روستا‌های هویزه و دشت آزادگان
کد خبر: 509468
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در ادامه پیگیری‌های خود در خصوص وضعیت آب استان خوزستان با حضور بین دامداران و اهالی روستا‌های شهرستان هویزه و دشت آزادگان آخرین وضعیت آبرسانی، مشکلات و کمبود‌های این مناطق را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در رفع آن‌ها صادر کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان خوزستان پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالبات مردم این مناطق، بر رفع و حل و فصل مشکلات آبی روستا‌ها و نهاده‌های دامی دامداران تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر حل مشکل آبرسانی به این مناطق است و اگر مشکل کمبود آب مرتفع شود، دیگر مشکلات از قبیل کشاورزی و دامداری هم رفع خواهد شد و باید همه دستگاه در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: در چند روز آینده با کمک گروه‌های جهادی و سپاه، آب به صورت پایدار به اکثر این مناطق خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: در جلسات شورای تأمین استان خوزرستان حتما مطالبات بحق روستا‌ییان و دامداران این مناطق را مطرح و با جدیت پیگیر حل آن‌ها خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها