کد خبر: 509499
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۱۲:۴۲:۰۰
| |

حمیدرضا ترقی، چهره سیاسی اصولگرا:

تمایلات موهون در دسته‌جات سیاسی باید تضعیف شود / انتظار ترمیم ارتباط میان احزاب و دولت رییسی دو طرفه است

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: دولت براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه اش تقویت وفاق در کشور است و تمایلات موهون در دسته جات سیاسی باید تضعیف شود در چنین شرایطی دولت می‌تواند از حرکت وفاق آمیز احزاب حمایت کند.

تمایلات موهون در دسته‌جات سیاسی باید تضعیف شود /  انتظار ترمیم ارتباط میان احزاب و دولت رییسی دو طرفه است
کد خبر: 509499
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، چهره سیاسی اصولگرا در رابطه با نیاز ترمیم ارتباط میان احزاب و دولت رییسی گفت: به نظر می رسد این انتظار دو طرفه است احزاب همانطور که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ اشاره کردند ضرورت دارد نگاه خود را به مسائل جامعه، کشور و همدیگر اطلاق کنند و نگاهشان به مصالح عمومی باشد.

به گزارش برنا، او افزود: این موضوع باید در جریان انقلاب نیز مورد توجه باشد. اختلافاتی که در این سالها موجب چند دستگی و تعدد مراکز و اختلافات و شوراها شده است به مرکزی منسجم تبدیل شود و براساس نگاهی خوشبینانه به همدیگر باشد. در چنین شرایطی دولت براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه اش تقویت وفاق در کشور است و تمایلات موهون در دسته جات سیاسی باید تضعیف شود در چنین شرایطی دولت می‌تواند از حرکت وفاق آمیز احزاب حمایت کند.

ترقی در پایان با اشاره به نیاز اجماع ملی میان مجلس و دولت گفت: به طور طبیعی مجلس و قوه مجریه و قضاییه بنا بَر، هم افزایی و همکاری برای حل مشکلات کشور دارند و تلاش می کنند که نگاه های سیاسی در این زمینه بر لزوم همکاری و هم افزایی ارجح داده نشود. برای غلبه بر چالش ها اصل را بر هم افزایی گذاشته اند موضوعات سیاسی و جناحی تاثیر چندانی در این تعاملات نخواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها