کد خبر: 509621
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۱۰:۱۵:۰۳
| |

25 میلیون نفر در سامانه ملی اشتغال و کسب و کار ثبت‌نام کردند

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: 25 میلیون نفر اطلاعات شغلی خود را در سامانه ملی اشتغال و کسب‌وکار ثبت کرده‌اند که از این تعداد برای 9 میلیون کد شغلی صادر شد.

25 میلیون نفر در سامانه ملی اشتغال و کسب و کار ثبت‌نام کردند
کد خبر: 509621
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۱۰:۱۵:۰۳

اعتمادآنلاین| «عیسی منصوری» در این باره اظهار داشت: اطلاعات شغلی یک میلیون نفر نیز در حال بررسی است تا کد شغلی صادر شود.

به گزارش ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی افزود: باید فرهنگسازی شود تا کد شغلی را مانند کدملی و کدپستی نهادینه سازی کنیم.

این مقام مسوول، با تاکید بر اینکه اطلاعات 4.5 میلیون بنگاه در سامانه ملی اشتغال و کسب و کار ثبت شده است، گفت: این بنگاه ها در حوزه های مختلف شغلی هستند که امیدواریم این فرایند همچنان استمرار یابد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: یک سامانه ملی مشاغل نیز زیر پوشش این سامانه وجود دارد که بزودی، اطلاعات کامل افراد دارای مشاغل خانگی در آن به ثبت می رسد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در هشت سال گذشته 853 هزار فقره تسهیلات با اعتبار 11 هزار میلیارد تومان پرداخت شده که در مجموع 540 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها