دادستان تهران:

در بیشتر جرایمی که زنان مرتکب می شوند، همسرشان نقش دارد

دادستان تهران با حضور در ندامتگاه زنان استان تهران گفت: در بیشتر جرایمی که زنان به ویژه نگهداری موادرمخدر مرتکب می شوند، همسرشان نقش داشته، تحت تاثیر وی به این مسیر روی آورده اند.

در بیشتر جرایمی که زنان مرتکب می شوند، همسرشان نقش دارد
کد خبر: 509947
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۱۱:۴۵:۴۲

اعتمادآنلاین| در ابتدای بازدید دادستان تهران از ندامتگاه زنان، علی رستمی مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ضمن ارایه گزارشی از تعداد محکومان و متهمان ندامتگاه زنان گفت: در حال حاضر 158 نفر در مرخصی به سر می برند.

به گزارش فارس، رستمی با اشاره به لزوم توجه ببشتر به قشر زنان زندانی گفت: خوشبختانه با عنایت مقامات قضایی نسبت زندانیان زن به مردان خیلی کمتر است.

وی تاکید کرد: هر چه جمعیت کیفری استان تهران کمتر باشد، ظرفیت های توسعه امکانات اصلاحی و تربیتی بیشتر خواهد شد.

در ادامه علی القاصی مهر با تسلیت ایام ماه محرم و نیز تبریک به مناسبت انتصاب مدیرکل زندان های استان تهران اظهار داشت: در بیشتر جرایمی که زنان به ویژه نگهداری مواد مخدر مرتکب می شوند، همسرشان نقش داشته، تحت تاثیر وی به این مسیر روی آورده اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران که به همراه 70 نفر از قضات و دادیاران شعب مختلف استان در ندامتگاه زنان حاضر شده بود، گفت: بهترین مکان برای حضور زن، منزل و نزد فرزندانش است، با صدور بیشتر احکام پابند الکترونیک، هم زندانی تحت نظارت سامانه قرار گرفته، کانون خانواده از هم نمی پاشد و از آسیب های بیشتر جلوگیری می گردد.

القاصی مهر با اشاره به جمعیت کیفری استان تهران تصریح کرد: ضمن دیدار با تمام مددجویان، درخواست ها و مشکلات آنان را پیگیری و بر اساس دستور ریاست محترم قوه قضاییه به مددجویان واجد شرایط دو هفته مرخصی بدهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها