محسن کاوه، سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان:

کشتی پشتوانه جوان می‌خواهد / تعطیلی سالن‌ها مشکل بزرگی در راه پشتوانه‌سازی است

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت که کرونا و تعطیلی طولانی مدت سالن‌ها، بحث پشتوانه‌سازی مد نظر فدراسیون کشتی را تا حد زیادی با مشکل مواجه کرده است.

کشتی پشتوانه جوان می‌خواهد / تعطیلی سالن‌ها مشکل بزرگی در راه پشتوانه‌سازی است
کد خبر: 510150
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۸:۳۳:۰۲

اعتمادآنلاین| محسن کاوه، سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان درباره تیم کشتی آزاد جوانان اعزامی به مسابقات جهانی روسیه اظهار داشت: الحمدالله تیم‌مان خوب است و بچه‌ها روحیه خوبی دارند. یکی از بحث‌های مهم در رده‌های پایه برای ما، پشتوانه‌سازی است. کشتی پشتوانه جوان می‌خواهد. این بچه‌ها هم روند رو به رشدی در این مدت داشته‌اند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: این بچه‌ها در این مدت نشان دادند اگر به این شکل به آنها نگاه و توجه شود، پاسخ این اعتماد را خواهند داد. نفراتی مثل قلی‌زادگان، عموزاد، کیانجانلو، نخودی، فیروزپور و سایر آزادکاران در این 5 ماه رو به جلو حرکت کردند.

مدیر تیم‌های ملی با تاکید بر اینکه از بین نفرات اعزامی به مسابقات جوانان جهان چند نفر حتما عضو تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های جهانی نروژ خواهند بود، تاکید کرد: طبق چرخه انتخابی تیم ملی، محمد نخودی با توجه به اینکه زرین پیکر را شکست داد، به عنوان نفر اول وزن 79 کیلوگرم برای جهانی نروژ انتخاب شد. برخی دیگر از اعضای تیم جوانان هم شانس حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان را دارند و این امر بستگی به عملکرد آنها دارد. عده‌ای نیز در صورت عملکرد خوب در روسیه، کشتی انتخابی خواهند داشت. تیم اعزامی به نروژ، متحول شده و ترکیبی از جوانان خواهد بود.

کاوه افزود: این بچه‌های جوان خوب تمرین کرده‌اند. صحبت اصلی ما این است که این شانس فقط مختص این 10 نفر نباشد و به نیروهای مستعدِ در حال رشد اعتماد شود. متاسفانه تنها چیزی که نگران‌مان می‌کند، تعطیلی طولانی مدت استان‌ها به خاطر کروناست که مشکل زیادی را در موضوع پشتوانه‌سازی ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها