علی‌اکبر علیزاده، نماینده دامغان مجلس:

فضای مجازی در هیچ کشوری تا این حد رها نیست / نسل جدید جوانان از نظر حضور در عرصه‌های نظام از بقیه جلوترند

یک نماینده مجلس گفت: بدون شک نسل جدید جوانان کشور از نظر وظیفه‌شناسی و حضور در عرصه‌های گوناگون نظام و انقلاب از نسل‌های گذشته جلوترند.

فضای مجازی در هیچ کشوری تا این حد رها نیست / نسل جدید جوانان از نظر حضور در عرصه‌های نظام از بقیه جلوترند
کد خبر: 510223
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر علیزاده، نماینده دامغان مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از مسئولان و نمایندگان تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان اظهار کرد: متاسفانه فضای مجازی در کشور ما هیچ قانون و سامانی ندارد و از همین رو است که شاید فضای مجازی هیچ کشوری در دنیا تا این اندازه رها نباشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مزایای اصل 85 تصریح کرد: وقتی طرحی به صورت اصل 85 مورد بررسی قرار گیرد امکان ارائه نظر از سوی کارشناسان و متخصصانی غیر از نمایندگان مجلس نیز در این کمیسیون فراهم می‌گردد. همچنین این طرح به‌صورت علنی و با اطلاع‌رسانی جزئیات به مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس در ارتباط با موضوع طرح شفافیت اظهار داشت: این طرح پس از بررسی مجدد در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس مصوب و طبق آیین نامه هیئت رئیسه در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

علیزاده ضمن تقدیر از حضور جهادی دانشجویان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد: بدون شک نسل جدید جوانان کشور از نظر وظیفه‌شناسی و حضور در عرصه‌های گوناگون نظام و انقلاب از نسل‌های گذشته جلوترند.

ایشان در به پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان پیرامون معدن طزره اظهار کرد: در مسئله معدن، آنچه به ما برمی‌گشت فعال شدن سازمان بازرسی، اداره کار استان و قوه قضائیه بود و پرونده هم الحمدلله تشکیل شد و هم‌اینک دردست‌ اقدام است.

مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی بنده در چند نوبت در تماس با دادستان ، پیگیر پیشرفت پرونده بوده‌ام و شما دانشجویان نیز می‌توانید از طریق دادستان محترم قضایی این مسئله را دنبال نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها