استقلال مهاجمان خود را حفظ می‌کند؟

مهاجمان استقلال در فصل گذشته موفق شدند عملکرد خوبی از خودشان بر جای بگذارند اما هنوز ماندن برخی از این بازیکنان در استقلال همچنان در هاله‌ای از ابهام دارد.

استقلال مهاجمان خود را حفظ می‌کند؟
کد خبر: 510352
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۰:۰۳:۳۶

اعتمادآنلاین| با پایان یافتن فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال موفق شد با کسب 56 امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد و در رقابت‌های جام حذفی نیز با کسب مقام نایب قهرمانی، پرونده خود در این فصل از مسابقات ببندد.

به گزارش ایسنا، در کسب این عنوان‌ها، مهاجمان استقلال نقش بسیاری داشتند و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوت‌های استقلال خط حمله استقلال را از نقطه قوت‌های آبی‌پوشان تلقی می‌کردند. استقلال در فصل گذشته، بازیکنانی همچون مهدی قایدی، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته را داشت.

در حال حاضر، رفتن دیاباته تقریبا قطعی است و این بازیکن با خروجش از ایران، به نوعی پرونده خود را در استقلال بست. با این حال در این گزارش قرار است وضعیت سه مهاجم دیگر استقلال در فصل گذشته یعنی مهدی قایدی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی برای فصل آینده مورد بررسی قرار دهیم و مشخص شود دیگر مهاجمان استقلال همچنان می‌توانند در جمع آبی‌پوشان حضور داشته باشند یا خیر.

مهدی قایدی

قایدی به نوعی ارزشمندترین بازیکن استقلال است. این بازیکن جوان استقلال در سایت ترانسفر مارکت ارزشی به مبلغ یک میلیون و 800 هزار یورو دارد و در فصل گذشته موفق شد با زدن 9 گل و 9 پاس گل توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این بازیکن در حال حاضر رد خارج از کشور به سر می‌برد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تاکید دارد که این بازیکن باید در جمع آبی‌پوشان حفظ شود اما مدیران استقلال همچنان برای قایدی تصمیم مشخصی نگرفته‌اند. قایدی همچنین در خارج از کشور به سر می‌برد و سایت‌های قطری گمانه‌زنی‌های مختلفی از حضور این بازیکن در تیم الغرافه مطرح کردند.

ارسلان مطهری

این بازیکن با عملکرد نسبتا خوبی که در فصل گذشته داشت، توانست در بازی های استقلال نقش برجسته‌ای داشته باشد. البته مطهری در بازی‌های پایان فصل مقداری افت کرد اما با نگاه کلی به عملکرد این بازیکن، می‌توان نمره قبولی به این بازیکن داد. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت حدود 900 هزار دلار است که باعث شده ارزش خط حمله استقلال بیش از پیش بیشتر شود. مطهری در فصل گذشته موفق شد 8 گل به ثمر برساند و 6 پاس گل در رقابت‌های مختلف را به ثبت برساند.

ارسلان مطهری تا اینجای کار هنوز موفق نشده است با مدیران استقلال به توافق برسد و همچنان شرایط این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که مدیران استقلال معتقدند قایدی هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی ندارد.

آرمان رمضانی

رمضانی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به تیم استقلال پیوست و در این مدت کوتاهی که حضور داشت موفق شد 2 گل به ثمر برساند که یکی از این گل‌ها، تک گل سه امتیازی او به تیم صنعت نفت آبادن بود که برای آبی‌پوشان از اهمیت زیادی برخوردار بود. رمضانی در سایت ترانسفر مارکت، ارزشی به مبلغ 375 هزار یورو دارد و با توجه به قرارداد یک و نیم ساله‌ای که استقلال با این بازیکن بسته است، به نظر می‌رسد این بازیکن در جمع استقلال ماندنی باشد.

پایان ماجرا

ارزش خط حمله استقلال تا اینجای کار چیزی حدود 3 میلیون یورو است. البته هنوز شرایط مطهری و قایدی در استقلال هاله‌ای ابهام قرار دارد و اگر قرار باشد این 2 بازیکن کلیدی از استقلال جدا شوند، شرایط خط حمله استقلال بسیار افت پیدا خواهد کرد. البته مجیدی در فصل نقل و انتقالات برای تقویت خط حمله خود لیست خود را به باشگاه استقلال اعلام کرده است و با توجه به این مسائل باید دید چه اتفاقاتی بر سر خط حمله استقلال خواهد افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها