رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

بیمارستان های خصوصی خوزستان برای پذیرش بیماران کرونایی همکاری نمی کنند/به شدت از نظر تخت بیمارستانی تحت فشار هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متاسفانه هنوز بیمارستان های خصوصی در خوزستان وارد چرخه ارائه خدمات به بیماران کرونایی نشده اند در حالی که به شدت از نظر تخت بیمارستانی تحت فشار هستیم.

بیمارستان های خصوصی خوزستان برای پذیرش بیماران کرونایی همکاری نمی کنند/به شدت از نظر تخت بیمارستانی تحت فشار هستیم
کد خبر: 510473
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۰۷:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دکتر فرهاد ابول نژادیان بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه همچنان در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم از همه بیمارستان های خصوصی خواست با توجه به نیاز مردم هرچه زودتر بیماران کرونایی را پذیرش کنند.

به گزارش ایرنا وی در پاسخ به این پرسش که برخی از شهرستان های استان از جمله ماهشهر با کمبود واکسن مواجه هستند افزود: کمبود واکسن تنها مختص یک شهر نیست. با توجه به واکسیناسیون بسیاری از گروه‌های هدف، ممکن است سرعت تزریق در برخی از شهرها بالاتر باشد و این موضوع منجر به اتمام واکسن شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه روز پنجشنبه سهمیه جدید واکسن به خوزستان ارسال می شود گفت: ممکن است شهرهای بیشتری از استان در 2، سه روز آینده به صورت موقت و کوتاه دچار کمبود واکسن شوند.

اکنون 20 شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، 2 شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

بیش از 50 درصد موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان ناشی از نشست های خانوادگی است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ادارات و کلیه مشاغل به غیر از گروه یک از 25 تا 30 مردادماه تعطیل هستند همچنین تردد بین استانی از 24 مرداد تا پنج شهریور ممنوع است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها