کد خبر: 510580
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۴:۲۰:۵۶
| |

گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی:

موکلم برای ایام محرم و عزاداری در مرخصی است/ تقاضای آزادی مشروط را به دادسرا داده‌ایم

وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: آقای نجفی تا امروز 26 ماه از حبس خود را گذرانده است و ما تقاضای آزادی مشروط را نیز به دادسرا داده‌ایم اما دادسرا جواب نداده است.

موکلم برای ایام محرم و عزاداری در مرخصی است/ تقاضای آزادی مشروط را به دادسرا داده‌ایم
کد خبر: 510580
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۴:۲۰:۵۶

اعتمادآنلاین| حمیدرضا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمدعلی نجفی، اظهار کرد: آقای نجفی هم در نوروز و هم الان به دلیل ایام عزاداری و محرم از مرخصی استفاده کرده است و امروز در مرخصی است.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به آزادی مشروط موکل خود گفت: طبق قانون هر محکومی بعد از گذشت یک سوم میزان محکومیت با کسب رضایت شاکی و در صورت تأیید رفتار محکوم توسط زندان، می‌تواند تقاضای آزادی مشروط کند.

گودرزی ادامه داد: آقای نجفی به پنج سال حبس قطعی محکوم شد، یعنی 60 ماه بنابراین پس از گذشته بیست ماه و با توجه به این که اولیای دم نیز رضایت داده‌اند و با توجه به اینکه زندان نیز حسن رفتار ایشان را تایید کرده است، می‌توانست، تقاضای آزادی مشروط کند.

وکیل نجفی بیان کرد: موکل تا امروز 26 ماه از حبس خود را گذرانده است. تقاضای آزادی مشروط را نیز به دادسرا داده‌ایم اما دادسرا جواب نداده است یعنی پاسخ مثبت یا منفی نداده است اما پس از تعطیلات مجدداً تقاضای دیگری را ارائه خواهیم داد چون سزاوار نیست کسی که طبق قانون یک سوم میزان حبس خود را گذرانده است و از حق خود می‌تواند استفاده کند و رضایت اولیای دم را گرفته است و زندان نیز از اخلاق و رفتار او رضایت دارد، بیش از این در زندان بماند.

گودرزی در پایان اضافه کرد: شاید بتوان گفت جواب ندادن دادسرا، مخالفت است اما صراحتاً مخالفت اعلام نشده است؛ بر همین اساس پس از تعطیلات ما تقاضای جدیدی ارائه می‌دهیم تا شاید بتوانیم موافقت دادسرا را اخذ کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها