کد خبر: 510608
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۸:۱۷:۳۲
| |

یوسف کرمی: به پولادگر گفتم کاش قبل از المپیک جلسه می‌گذاشتید

چهره عنوان‌دار تکواندوی ایران با اشاره به ناکامی تکواندوی ایران در المپیک توکیو، گفت: امیدوارم فدراسیون تصمیماتی بگیرد که به نفع تکواندوی ایران باشد.

یوسف کرمی: به پولادگر گفتم کاش قبل از المپیک جلسه می‌گذاشتید
کد خبر: 510608
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۸:۱۷:۳۲

اعتمادآنلاین| یوسف کرمی درباره ارزیابی خود از نتایج نمایندگان تکواندوی ایران در المپیک توکیو، اظهار کرد: طبیعی است که نتایج به‌دست آمده خوب نبود و مردم از عملکرد تکواندو راضی نیستند. این که من یا هر شخص دیگری بخواهد از این عملکرد دفاع کند درست نیست و تکواندو نتوانست انتظارات را برآورده کند.

دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، افزود: هر چقدر هم که بگوییم تکواندوی ایران در رویدادهایی مثل بازی‌های آسیایی یا قهرمانی آسیا نتابج خوبی گرفته، قابل قبول نیست، چرا که در نهایت المپیک میدان مهم و اصلی برای تکواندوی ایران است و تکواندو به‌خاطر افتخارآفرینی‌هایی که در المپیک داشته صاحب این جایگاه در ورزش ایران شده است.

او درباره حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو برای بررسی دلایل ناکامی در المپیک، گفت: جلسه خوبی بود و نظراتمان را دادیم و آن‌ها نیز پذیرفتند. در جلسه‌ای که حضور داشتم پیشنهاداتم را برای بهتر شدن اوضاع تکواندو ارائه دادم. این پیشنهادات حاصل سال‌ها تجربه حضور در تیم ملی بود و امیدوارم این پیشنهادات به کار گرفته شود. به هر حال تکواندو شرایط خوبی ندارد و باید کمک کنیم با اجرای تصمیمات درست به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد برسد.

کرمی خاطرنشان کرد: اگر کسی نخواهد تغییر کند، صحبت و پیشنهاد فایده‌ای ندارد. من در جلسه به آقای پولادگر هم گفتم ای کاش این جلسات را قبل از المپیک برگزار می‌کردید که کار به این‌جا نرسد. به هر حال اتفاقی است که افتاده و باید از این تجربه استفاده شود، هر چند برای آن هزینه گزافی پرداخت شد.

این ملی‌پوش پیشین تکواندوی ایران، درباره احتمال تغییر کادر فنی تیم ملی، گفت: آقای عسکری هم در جلسه صحبت کرد و دلایل خود را گفت. به هر حال باید به او هم از جهاتی حق بدهیم چون تنها بود، هر چند می‌توانست از دیگران کمک بگیرد تا تکواندو و همه آسیب نبینند. این که چه کسی جایگزین شود اهمیت زیادی دارد. زمانی استاد ذوالقدر به عنوان مدیر فنی بالای سر تیم بود و واقعا بزرگی می‌کرد اما در این چند سال چنین چیزی را در تیم ملی نمی‌دیدیم. به هر حال باید قبول کنیم مجموع کادر تکواندو آن طور که باید وزن نداشت. امیدوارم فدراسیون تصمیماتی اتخاذ کند که به نفع تکواندو باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها