کد خبر: 510618
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۸:۴۱:۲۸
| |

شهرام هروی: کاراته در دل مردم ایران جا کرده است

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: با وجود اینکه تنها یک سهمیه در آقایان داشتیم ولی یک طلا به دست آوردیم. خوشحالم به قولی که به مردم داده بودیم عمل کردیم.

شهرام هروی: کاراته در دل مردم ایران جا کرده است
کد خبر: 510618
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۸:۴۱:۲۸

اعتمادآنلاین| شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته از میزان توجهات به این رشته بعد از کسب طلای المپیک توسط سجاد گنج زاده راضی است. او در این باره می گوید: خیلی خوشحالم که بعد از رشته کشتی و والیبال، بیشترین میزان ببینده را مسابقات کاراته داشته. این برای ما یک اتفاق مثبت و بسیار خوب است و انگیزه کافی را برای ادامه کارمان می‌دهد. اینطور که من متوجه شدم مسابقات کاراته سجاد بینندگان زیادی داشته و خدا را شکر که او هم توانست مدال ارزشمندی به دست بیاورد. خوشحالیم که کاراته در دل مردم ایران جا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، هروی اضافه می کند: به نظرم مسابقات سجاد برای همیشه در تاریخ ماندنی شد. با وجود اینکه تنها یک سهمیه در آقایان داشتیم ولی یک طلا به دست آوردیم. خوشحالم به قولی که به مردم داده بودیم عمل کردیم.

او در پایان درباره اینکه کاراته نمی تواند در المپیک پاریس حضور داشته باشد گفت: این هم از بدشانسی کاراته و ورزشکاران این رشته است. بدون شک حضور کاراته در ایران می توانست هیجان زیادی را به همراه داشته باشد و ایران را صاحب مدال های زیادی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها