کد خبر: 510777
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۰۹:۳۳:۴۱
| |

پیام نیازمند دروازه بان سابق سپاهان:

برای حضور در لیگ پرتغال مشورت کردم/به آینده و موفقیتی که در راه است، خوشبینم

سنگربان اسبق تیم سپاهان پس از پیوستن به تیم پورتیموننسه پرتغال گفت: با مشورت و شناختی که از فوتبال این کشور پیدا کردم به این تیم آمدم و به آینده خوشبین هستم.

برای حضور در لیگ پرتغال مشورت کردم/به آینده و موفقیتی که در راه است، خوشبینم
کد خبر: 510777
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۰۹:۳۳:۴۱

اعتمادآنلاین| پیام نیازمند در گفت و گو با یک نشریه پرتغالی افزود: از مدت‌ها پیش صحبت انتقال من به لیگ این کشور مطرح بود اما بنا به دلایلی این مساله کمی به تعویق افتاد. قرارداد من سه ساله است و قبل از این که بخواهم انتخاب قطعی خودم را انجام دهم با بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ پرتغال صحبت و مشورت کردم و در نهایت تیم پورتیموننسه را انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: از حضور در لیگ پرتغال خوشحال هستم و به آینده و موفقیتی که در راه است، خوشبین. پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما در نهایت به این جمع‌بندی رسیدم که لیگ پرتغال را انتخاب کنم.

دروازه بان فصل گذشته سپاهان گفت: با مشورت‌هایی که گرفتم نسبت به فرهنگ و فوتبال پرتغال شناخت نسبی دارم، پرتغال لیگ خوبی دارد و بدون شک باعث پیشرفت من خواهد شد. می‌خواهم برای موفقیت تلاش کنم و به اهدافی که دارم، برسم.

نیازمند از باشگاه‌های لهستان و ترکیه نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم به حضور در لیگ پرتغال گرفت، پیش از این امیر عابدزاده سابقه بازی در لیگ پرتغال را داشت و اکنون با حضور نیازمند در کنار علیرضا بیرانوند 2 دروازه بان ایرانی در لیگ این کشور بازی می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها